نهمین دوره مسابقات ورزشی آتش‌نشانان کشور در اهواز آغاز شد

نهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت پالایش گاز بید بلند روز یکشنبه در اهواز آغاز شد.

نهمین دوره مسابقات ورزشی آتش‌نشانان کشور در اهواز آغاز شد

این مسابقات با حضور ۱۳ تیم آتش نشان از پالایشگاه های گازی سراسر کشور( شرکت های مجتمع گاز پارس جنوبی، بید بلند، فجر جم، شهید هاشمی نژاد، سرخون قشم، ایلام و منطقه سه عملیات انتقال گاز ) در پنج رشته برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات به مدت چهار روز در ورزشگاه تختی اهواز از ۲۰ تا ۲۳ آذر برگزار می‌شود.

مدیر ایمنی، بهداشت و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز با بیان اینکه بخش آتش‌نشانی جزو جدا نشدنی شرکت ملی گاز است گفت: ما برای آتش‌نشانان به صورت دوره‌ای برنامه‌هایی را در نظر می گیریم که در همه شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های پالایشی اجرا می‌شود و در ادامه عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

جلال نور موسوی به ارزیابی تخصصی سالیانه آتش‌نشانان شرکت گاز ایران اشاره کرد و افزود: نتایج این ارزیابی مهم و برای آتش نشانان بار آموزشی دارد و نیز مورد استفاده دیگر همکاران قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بید بلند در آیین افتتاح این مسابقات بیان کرد: باتوجه به وظایف خطیری که آتش نشانان بر عهده دارند، دوره های ارزیابی، تخصصی و عملیاتی بسیار مهم است و امیدوارم این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای خدمت به تولید و صنعت کشور باشد.

بیژن شیلانی افزود: هدف از برگزاری این رقابت‌ها ارزیابی توان عملیاتی آتش‌نشانان صنعت گاز ایران و نیز تبادل تجربیات است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها