دوره آموزش عکاسی « قاب سبزِ نیشکر» برگزار شد

دوره آموزش عکاسی «قاب سبز نیشکر» با حضور عکاسان و هنرجویان خوزستانی در آمفی تئاتر شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

دوره آموزش عکاسی « قاب سبزِ نیشکر» برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی توانمندسازی دانش تئوری و عملی هنرجویان و عکاسان و آشنایی هر چه بیشتر و بهتر با هنر عکاسی در صنعت نیشکر بود.

مسعود رضایی از عکاسان برجسته استان خوزستان مدرس این دوره بود که به موضوع تولید یک محصول فرهنگی تاثیرگذار از سوی عکاسان و هنرجویان در فراخوان‌های ادارات و شرکت‌ها پرداخت.

پیش از این نیز تور عکاسی با هدف ثبت رویداد برداشت سبز نیشکر در دومین جشنواره شکرستان و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی صنعت نیشکر در کشت و صنعت دعبل خزاعی با حضور ۱۳۰ عکاس برگزار شد.

تصاویر گرفته شده در این تور عکاسی قرار است در دومین جشنواره شکرستان به نمایش گذاشته شود. قاسم آل کثیر دبیر اجرایی جشنواره قاب سبز است.

این جشنواره در سه محور طبیعت و حیات در نیشکر، گردشگری نیشکر و صنعت و کشاورزی و در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود.

دومین جشنواره ملی برداشت نیشکر با هدف شناساندن ظرفیت‌های گردشگری و توانمندسازی جوامع محلی پیرامون نیشکر در هفته پایانی آبان ماه در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار می‌شود.

 
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها