همکاری با پلیس برای ارتقای امنیت، وظیفه همه است

عضو شورای شهر اهواز گفت: هر چه تامین امنیت بیشتر شود، موجب پیشرفت در حوزه‌های مختلف می‌شود و شهرداری و شورای شهر آمادگی دارند در این راستا با نیروی انتظامی همکاری داشته باشد.

 همکاری با پلیس برای ارتقای امنیت، وظیفه همه است

 سید ناصر مهداویT در جلسه تقدیر و تکریم از نیروهای انتظامی که ۱۸ مهر ماه در شورای شهر اهواز برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای فرا جا اظهار کرد: با توجه به وضعیت فرهنگی، اجتماعی و قومی خوزستان نیروی انتظامی همیشه سعی بر معرفی درست هنجارها و داشتن شناخت کافی از این هنجار داشته است.

وی افزود: امنیت نسبی است و شامل موضوعات مختلفی می‌شود. همه می‌دانیم اگر در حوزه‌های مختلف مشکلی رخ دهد، نخستین سنگر دفاع از مشکلات نیروی انتظامی است.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: سرریز مشکلات به سمت نیروی انتظامی است و این نهاد متحمل بار سنگینی است که به همه آن‌ها دست مریزاد می‌گوییم.

مهداوی با بیان اینکه همکاری با پلیس برای ارتقای امنیت، وظیفه همه است، عنوان کرد: هر چه تامین امنیت بیشتر شود، موجب پیشرفت در حوزه‌های مختلف می‌شود و شهرداری و شورای شهر آمادگی دارند در این راستا با نیروی انتظامی همکاری داشته باشد. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    پلیسی که هموطن خورا را که داره به ندارایی اعترض میکنه باتیر میزنه قاتل است وباید اورا کشت اغتشاشگر نفوذی خودشونه بین مردم تا مردم را خراب کنند این حقه لو رفته دیگه .بلمه باید به پلیس خوب که ناموس مردم را بغل نمیکنه خدمت کرد

  • ال سوندیس
    0

    مردم در خدمت پلیس باشن
    یا
    پلیس در خدمت مردم باشه ؟
    اصل مردم هستن
    یا اصل مسئولین ؟

    نظرات شما -
    • 0

      پلیس در هر کشوری تامین کننده امنیت هیئت حاکمه است زیر لوای حافظ ملت

  • ناشناس
    0

    البته امنیت حکومتیان نه مردم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها