فرمانده فراجا: هیچ تقصیر و قصوری در حادثه فوت خانم امینی متوجه نیروی انتظامی نیست

فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.

فرمانده فراجا: هیچ تقصیر و قصوری در حادثه فوت خانم امینی متوجه نیروی انتظامی نیست

سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به هفته فراجا، شعار امسال را پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس عنوان کرد و گفت: تمامی سعی ما در این سال‌ها این بوده که خدمتگزار خوبی برای مردم و حافظ ارزش‌ها باشیم، مشکلات بوده اما آنها را طی کرده و بعد از این هم با اقتدار، تدبیر، عقلانیت و هوشمندی انجام خواهیم داد.

به نوشته مهر، وی با اشاره به خدمت شبانه روزی پلیس در اقصی نقاط کشور، گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم و روزانه حدود ۳۰ هزار مأموریت توسط پلیس انجام می‌شود و این تنوع و گستردگی خدمت با سازمان‌های دیگر قابل قیاس نیست.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در حوزه هوشمندسازی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت: در حوزه هوشمندسازی نسبت به سایر کشورها عقب نیستیم و پیشرفت‌های خیلی خوبی نیز داشته‌ایم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه در موضوع اربعین توفیق داشتیم تا به مردم خدمت کنیم گفت: ۳۰ هزار نفر از همکاران در این ایام در راستای تسهیل تردد مسیرها و امنیت پایانه‌های مرزی حضور داشته و خدمت رسانی می‌کردند، در خصوص صدور گذرنامه نیز خدمات شایانی انجام شد و برگه‌های خاص اربعین نیز صادر کردیم تا تردد زائران را تسهیل و مشکل امنیتی به وجود نیاید، برخی همکاران حتی در شیفت‌های استراحت نیز در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) بودند.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به حوادث اخیر افزود: بر اساس وظیفه قانونی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۲ دستگاه در موضوع حجاب و عفاف وظیفه دارند، پس از وقوع این اتفاق و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست و از همان ابتدا ضمن پیگیری وضعیت سلامتی مرحومه امینی هر کاری که توانستیم در این راستا انجام دادیم و بعد فوت وی، به بازرسی کل فراجا دستور دادیم بدون هیچ ملاحظه‌ای موضوع را بررسی و گزارش کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس وظیفه ذاتی و قانونی دارد تا در قبال کسانی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند بایستد، افزود: با عنایت الهی پلیس توانست در برابر کسانی به مال مردم تعرض و اموال عمومی را غارت می‌کنند و قصد برهم زدن آرامش دارند مقابله کند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه فراجا بسیار راهگشا، حکیمانه، پدرانه و دلسوزانه بود گفت: پلیس با آمادگی کامل اجازه نخواهد داد هیچ خدشه‌ای به امنیت وارد شود، بحمدالله نتایج بسیار خوبی نیز در این حوادث اخیر کسب شده که انصافاً مجموعه انتظامی با عشق به مقام معظم رهبری، عنایت الهی و هوشیاری مردم به خوبی توانست از این مرحله عبور کند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    آدم فقط قبافه تو یکی رو ببینه سکته می زنه

  • همه پرسی
    0

    اخرش از اول مشخص بود

  • علیرضا
    0

    دروغ گوی بزرگی که چرندیات فقط میبافد

  • ناشناس
    1

    پس چرا سه هفته گزارش پزشکی را الکی عقب انداختید،چرا نذاشتی تا گروه حقیقت یاب نظر بده،از اول هم همه مردم می گفتند که سرکاری است و نظر همان است که روز اول اعلام شد.ولی چون شما باعث و بانی مرگ وی شدید،در خون این بی گناهان به زودی غرق خواهید شد.انشاالله

  • دانیال
    0

    آقای اشتری جفنگیات رو تموم کنید. حرفهای تو و قالیباف و اژه ای خریدار ندارد. ما گوش دراز نیستیم. بازی کی بود کی بود من نبودم قدیمی شده

  • متفاوت
    0

    همه چیز تحت فرمان خداست،تنها او میداندوبس.ماکسانی راکه بدی میکنند به همان اندازه پاسخ میدهیم نه یک ذره کم ونه یک ذره بیشتر.ولی کسانی راکه خوبی میکنند بهتر از انچه کرده اند پاسخ میدهیم.همیشه ازجایی که گمان نمیبرند.شما ظرف قضایا رامیبینید ولی همیشه هرقضایایی یک روحی هم دارد که ناگاه کوانتومی عمل میکند.اگر غیر ازاین بود خدایی هم نبود.

  • ناشناس
    0

    سردار عزیز اگر ۱۰۰۰نفر هم کشته بشوند هیچ قصوری متوجه شما نیست،چون ریش و قیچی دست شماست و قدرت در ید شماست،مادامیکه بر اریکه قدرت نشسته اید حرف مردم یاوه ای بیش نخواهد بود،همه شما بطور منسجم یک برنامه را دنبال کردید بدون یک کلمه پس و پیش که خانم امینی بر اثر سوابق بیماری خودش سکته کرده و ربطی به دستگیری نداشته،اما هیچکدام از استرسی که به این دختر وارد شده حرفی نمیزند،به‌هرحال به زودی در پیشگاه خداوند همه چیز روشن خواهد شد.

  • دانیال
    0

    آقای اشتری جفنگیات هم حدی داره. قرار نیست هرچی که شماها میگید درست باشد.

    نظرات شما -
    • 0

      درستیش برا اونا هم مهم نیست مهم اینه که ساندیسیون خر شوند که میشوند .

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    چه خوب گفتی
    وگرنه اخراج میشدی
    مردک نا مسلمان کشور بهم ریختی الان دیگه وقت هزیانگویی نیست
    ایشان هیچ ضربه نخورده حرف شمادرست. آیا دردستگاه امنیتی فوت کرده یا خیر.ایشان به جرم قانون شکنی دستگیر شده ومتهم بوده. خب ترس واضطراب باعث مرگش شده عامل مرگ براثر فشارروحی بوده. چطور خودتان تبرئه میکنید که ما دخیل نبودیم درمرگ ایشان.
    ایا خودش به دستگاه امنیتی آمده برای امورات کاری ومرگش فراررسیده یا شما آن دستگیر کردید.
    شما که درتمام امورات اجتماعی جامعه اشرافیت وتجربه داشتید نمی توانست جلوی پشنهاد امربه معروف و دستگیری زنان بد حجاب وبی حجاب به این شیوه جلوی گیری کنید.
    باید عملکرد ضعیف تان درامور محوله جوابگو باشید ‌فرارروبه جلو نشانه عدم شجاعت وصداقت شماست .باید جوابگوی ملت باشید نه حکومت .
    الان ملت مطلب گرند وعصبانی هراتفاقی ناگواری که رخ میدهد شما باید جوابگو باشید

  • سلام فرمانده
    0

    اینم بجای عذرخواهی مردک نفهم

  • ناشناس
    0

    کار کار خودتون بود بهانه ایی خواستین درست کنین برای قطع واتساپ واینترنت..دیگه بیخیال بشین تمام

  • ناشناس
    0

    صحیح است صحیح است غیر شتراش چیند تو که ...

  • ناشناس
    0

    بله بله بله بنام اسلام بکام اخوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها