معاون فرماندار گنبدکاووس خبر داد:

معرفی ۱۱ نانوایی متخلف گنبدی به تعزیرات

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ویژه گنبدکاووس از معرفی و ارجاع پرونده ۱۱ نانوایی متخلف در این شهرستان به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد.

معرفی ۱۱ نانوایی متخلف گنبدی به تعزیرات

محمدرضا میرنیا با اشاره به جدیت دولت در برخورد با تخلفات حوزه آرد و نان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع نان به عنوان یکی از اقلام اساسی سبدغذایی مردم قطعا با متخلفین این حوزه برخوردهای جدی و قاطعی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان‌اینکه گشت های مشترک و بازرسی و نظارت بر واحدهای خبازی در گنبدکاووس با افزایش قابل توجهی رو به رو شده است، افزود: در این گشت ها ۱۱ واحد نانوایی متخلف شهرستان گنبدکاووس به دلیل کسری آرد یارانه‌ای به تعزیرات معرفی شده اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در راستای احقاق حق مردم برای برخورد با تخلفات اغماض و تساهلی نداریم، خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی و قضایی نیز تلاش خواهند کرد برخوردها بازدارنده بوده و مانع از تکرار تخلف شود.

میرنیا از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات در حوزه آرد و نان مانند فروش غیرقانونی آرد مراتب را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتیاطلاع دهند، اضافه کرد: مردم همچنین می توانند با تلفن ۱۲۴ تخلفات را به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پاکان
    0

    11 تا فقط در گنبد یعنی حداقل 11000 تا در ایران و این یعنی ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها