ناآرامی‌های پراکنده در برخی نقاط حاشیه شهر زاهدان/ شهر تحت کنترل نیروهای امنیتی قرار دارد

روایت میدانی خبرنگاران از ناآرامی‌های پراکنده در برخی نقاط حاشیه شهر زاهدان حکایت دارد.

ناآرامی‌های پراکنده در برخی نقاط حاشیه شهر زاهدان/ شهر تحت کنترل نیروهای امنیتی قرار دارد

براساس این گزارش، در برخی نقاط عده‌ای معدود با آتش زدن سطل‌های زباله و پرتاب سنگ تلاش داشتند وضعیت شهر را ناآرام کنند که با حضور نیروهای امنیتی بلافاصله متفرق شدند.

براس گزارش خبرنگار تسنیم، هم‌اکنون شهر تحت کنترل نیروهای امنیتی قرار دارد.

در پی حوادث تروریستی روز گذشته در شهر زاهدان که ‌به دنبال اقدامات تحریک‌آمیز گروهک‌های ضد‌انقلاب و دشمنان نظام با هدف سوءاستفاده و بهره‌برداری از احساسات و هیجانات جوانان، ‌پس از برگزاری نماز جمعه اهل سنت در مسجد مکی زاهدان صورت گرفت‌، عناصر اخلالگر و جمعی از اراذل و اوباش با طراحی قبلی و از پیش تعیین شده‌، ضمن ایجاد اغتشاش و ناامنی در سطح شهر‌، اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی‌، تعدادی از شعب بانک‌ها‌، ساختمان‌های اداری و انتظامی‌، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و به آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر‌، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.

اشرار و تروریست‌ها که قصد تصرف کلانتری را داشتند‌، در ادامه اقدام به آتش زدن اموال عمومی کردند. این افراد چند فروشگاه زنجیره‌ای متعلق به مردم را غارت کردند و آتش زدند و به بانک‌ها و مراکز دولتی نیز آسیب رساندند و چند شعبه بانک در خیابان خیام و فروشگاه در بازار رسولی زاهدان توسط معاندین غارت و به آتش کشیده شد و در ادامه در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی ‌کردند‌ که در ‌این حادثه ‌‌فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    3

    چون کامنت ها رو زیر پست حسن نصرالله بسته بودین اینجا پیامم رو می ذارم !

    این شخص به چه حقی در امور داخلی کشور ما دخالت می کنه!
    نمی دونه یکی از دلایل اعتراضات مردم همین مفت خور هستش که دیگه توی صفحه ی تلویزیون جاش نمی شه!

  • ناشناس
    0

    به جای اینکه راجع به کشتار مردم حرف بزنند و عزاداری کنند. هی میگن چندتا فروشگاه غارت شد، چندتا ساختمان اتش گرفت و .... امر مهم را رها کرده و برای انحراف افکار مردم به یک کار جزیی می پردازند. ولی فکر مردم هرگز منحرف نخواهد شد

  • ناشناس
    0

    احسنت حرف منطقی میزنه دمت .رم ایرانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها