معاون استاندار کردستان:

طی دو روز گذشته چند نفر از هنجارشکن‌ ها دستگیر شده‌اند

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار و در شهر سنندج تجمع جزیی داشته ایم، گفت: مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند بر خلاف شایعات هیچ کشته ای نداشته ایم و طی دو روز گذشته تنها چند نفر از هنجارشکن ها دستگیر شده اند.

طی دو روز گذشته چند نفر از هنجارشکن‌ ها دستگیر شده‌اند

مهدی رمضانی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: هیچ کس در شهرستان های سقز و سنندج کشته نشده است و ادعای کشته شدن یک شهروند سقزی در تجمع روز گذشته نیز فضاسازی رسانه ای از سوی ضد انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته چند نفر که مقابل فرمانداری شهرستان سقز سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند ولی امروز سقز کاملا آرام و کوچکترین مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان افزود: اینکه رسانه های ضد انقلاب در مورد کشته و زخمی سازی افراد زیادی در سنندج و سقز کذب محض بوده و در سنندج حتی یک مورد که دچار جراحت شده باشند نداشته ایم.

وی تصریح کرد: شرایط حاضر سقز هم کاملا عادی و در سنندج هم در حد 100 نفر اقدام به دادن شعار کردند که جدی نبوده و ما هم فقط مراقبت انتظامی داریم.

گفتنی است؛  پس از برگزاری مراسم تدفین مهسا امینی در سقز رسیدگی فوری به دلایل فوت او یکی از مطالبات جدی مردم شده است که در همین راستا روز گذشته و امروز افرادی در سنندج در اعتراض به مرگ مهسا امینی اقدام به تجمع در شهر سنندج کردند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • رابی
    5

    بی شرفها فکر کرده اند چهل سال جنایت و کشتار کنند و ثروت ملت ایران برای حزب شیطان لبنان و حشد وحشی عراق و انگل زاده هایشان در خارج بفرستند مردم همچنان سکوت خواهند کرد.یکی یکی سر تیر چراغ برق آویزانتان خواهند کرد.

    نظرات شما -
    • بیطرف
      2

      البته گاهی این اعتراض ها خوبه و اثر گذار و باعث میشه مسوولین کمی بترسن و به خودشون بیان و حواسشون بیشتر به ملت باشه
      ولی نباید اونقدر کشش داد که منجر به هرج و مرج در کشور و سواستفاده دشمنان بشه
      امنیت مهمترین اولویت کشور است

  • ناشناس
    1

    تمام‌این‌‌هنجارشکنهاراتحویل‌گشت‌ارشاددهید

  • ناشناس
    1

    هنجار شکن ،،،خودتان هنجارشکنی می کنید مردم را کردید داخل قفس و گروگان گرفتید ،هرروز هم یکی یکی می کشید

  • ناشناس
    0

    وقاحت و دروغگویی را به حد اعلا رسانده اید. مردم حق دارند اعتراض کنند و در تمام دنیا مرسوم است و پلیس هم همراهی می کند. شما ظالمان از سایه خودتان هم می ترسید. چون اجازه جمع شدن مردم را نمی دهید. واقعا فقط 100 نفر امده بود؟؟؟؟. خدا روی ادم دروغگو را سیاه کند و به عزا نشاند. انشا الله

  • ناشناس
    0

    دمتون گرم موشها از لونهبيرون اومدند تارومارشون كنيد بيغيرتها را

  • محمود
    2

    کاش این مزدوران زمانی.که شهردار تهران همسرش را با اسلحه کشت اینقدر حساسیت نشان می دادند

  • ناشناس
    0

    خدا از سرزمین برتون دار بااین وضعی ک راه انداختید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها