۳۸ نفر در تنگ براق اقلید به علت هنجارشکنی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: ۳۸ نفر هنجارشکن در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه تنگ براق این شهرستان دستگیر شدند.

۳۸ نفر در تنگ براق اقلید به علت هنجارشکنی دستگیر شدند

سرهنگ مراد صارمی دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده با به کارگیری حداکثری از نیروهای عملیاتی طی ۲ روز در مناطق تفریحی به ویژه تنگ براق این شهرستان  اجرا شد.
وی هدف از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی را برخورد قاطع پلیس با افرادی که قصد ایجاد مزاحمت و سلب امنیت را دارند برشمرد و گفت: ماموران انتظامی از هر لحاظ آمادگی مقابله با هرگونه هنجارشکنی احتمالی را دارند.
فرمانده انتظامی اقلید افزود: نتایج اجرای این طرح توقیف ۱۸ دستگاه  خودرو متخلف و همچنین دستگیری ۳۸ نفر متهم بود که با ایجاد سر و صدا و حرکات خلاف شرع برای شهروندان در مناطق تفریحی ایجاد مزاحمت می‌کردند.
صارمی اظهار داشت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و مزاحمت را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند و نیروی انتظامی آمادگی لازم دارد تا با انجام این طرح‌ها موجب افزایش احساس امنیت شهروندان شوند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    خداراشکر چپاول بیت المال هنجار شکنی نیست .

  • ناشناس
    3

    مخالفان شادی جوانان وطن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مخالف بی بند و باری و ترویج آن برای نابود کردن جامعه در فساد اخلاقی

  • ناشناس
    2

    38 نفر اخلال گر وگرفتیم ازفردا مرغ و گوشت و...بحول قول الهی ارزون میشه پاشون گذاشته بودن روی ترمز اقتصاد بیستمین کشور دنیابعدش اینها داشتن اختلال میکردن تو چرخه اقتصاد کشور بزنین پدرشون دربیارین تا اقتصاد بیشتر ازاین دچار وقفه نشه

  • عباس
    1

    درود بر نیروهای انتظامی و امنیتی کشور که این افراد خائن به مملکت جمع اوری کرده وبه اشد مجازات تنبیه نمایند که درس عبرتی به دیگر شهرها کشور گردد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها