فروش نان دولتی در فضای مجازی تخلف است

رئیس بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: برخی نانوایی‌ ها برای سود بیشتر و دور زدن کارتخوان‌ های هوشمند، نان خود را به صورت اینترنتی عرضه می‌کنند، در حالی که مردم در صف منتظرند.

فروش نان دولتی در فضای مجازی تخلف است

علی اکبر نصری سرآسیا گفت : برخی نانواها با نرم‌افزار اسنپ قرارداد بسته‌اند اما در صورتی که آزادپز باشند و گران‌فروشی صورت بگیرد با آن‌ها برخورد و سهمیه آرد را کم می‌کنیم.

وی گفت: در صورت مشاهده تخلف نانوایان در مرحله اول ۳۰ درصدجریمه می‌شوند، مرحله دوم ۵۰ درصد و مرحله سوم کل سهمیه آرد قطع می‌شود.

رئیس بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تاکید کرد: نانوایی‌هایی که سهمیه آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند حق فروش در فضای مجازی و به صورت اینترنتی  را ندارند چون نان بر اساس نوبت فروش می‌رود و باعث ایجاد صف می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کی کجا نون میخره
    0

    رییسی همه سوراخها را بسته ولی در برابر اختلاف میلیون کیلویی آرد سکوت کرده

  • ناشناس
    0

    مالک نانوایی تافتون و لواش محله ما نان پخته شده با آرد یارانه ای را که فروش نرفته با موتور سیکلت خود می برد در سوپر مارکت های شمال شهر تهران به دو تا سه برابر قیمت به فروش می رساند! دولت، سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه صنف نانوایان باید جلوی این تخلفات را بگیرند! دو نرخی کردن نان (نانوایی یارانه ای - نانوایی آزاد پز) باعث بروز فساد در نانوایی ها شده است! دولت باید نرخ نان یارانه ای را در سراسر ایران چه در مناطق کم برخوردار و چه در مناطق مرفه نشین یکسان اعلام کند تا جلوی فساد دو نرخی شدن قیمت نان در مناطق مختلف کشور گرفته شود!

  • ناشناس
    0

    اختلاس زیر 200 میلیارد حرام است . باید مبلغ را بالا بزنی تا حلال شود . بیا و ببر حراجش کردم ایران . اختلاس حلال برجام حرام . سود بانکها حلال ربا حرام ...گریه حلال شادی حرام ...مردن حلال زندگی حرام ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها