پویایی خط تولید/ حمایت دولت مردم

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: موفقیت‌ های صنعت لوله سازی اهواز به همّت کسانی است که عقبه‌ای ارزشمند از دانش را در این صنعت دارند، کارکنان خط تولید در سایه سختکوشی روز به روز شاهدِ شکوفایی تولید هستند.

پویایی خط تولید/ حمایت دولت مردم

دکتر علی خنیفر افزود: کارکنانی که پای صندوق رای در شعبه‌ی لوله سازی اهواز رفتند و با انتخاب آیت الله رییسی به عنوان هشتمین رییس‌جمهور نشان دادند همچون همرزمان خود در ساخت پل بعثت در عملیات شکوه‌آفرین ولفجر ۸ پایبندِ میثاقی که با ولایت بستند، هستند. 

وی بیان کرد: یکی از دستاوردهایی که در سایه‌ی دولت سیزدهم لازمِ توجه است امنیت شغلی برای خانواده‌ی لوله سازی اهواز است. نقش بستنِ لبخند امید بر چهره‌ی کارکنانی که تنها با روحیه و نشاطی که دارند باعث شده که نوای تولید بیش از پیش نواخته شود، امید و بالندگی را در دل‌های خانواده‌ی لوله‌سازی اهواز روشن می‌کند. 

جهادگران سنگر تولید در راه اعتلای صنعت لوله سازی اهواز همواره قاطعانه گام بر‌می‌دارند. تولیدِ مستمر و چرخیدنِ چرخ‌های صنعت لوله سازی اهواز بدون هیچگونه وقفه، مصداق عینی مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید از سوی دولت مردم است. 

دستاوردهای تولیدی ادامه دارد 

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهوازگفت: رفع موانع بانکی و غیره به پشتیبانی دولت به ثمر نشسته و نوید روزهای خوب را برای آبادانی و سربلندی لوله سازی اهواز و ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

در آغاز هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهدای لوله سازی اهواز با تاسی از منش و روش شهدای سرافراز رجایی و باهنر، این مردان آسمانی، بار دیگر اعلام می‌کنیم که بر سر عهد و پیمان خود با امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و برای پیشرفت ایران، با تمامی توان در سنگر صنعت تلاش می‌کنیم‎. 

امیدواریم با تکیه و توکل به خداوند تبارک و تحقق اهداف پیش بینی شده و با حمایتِ دولتِ مردم، گامی بلند در راستای خدمتگزاری به ایران اسلامی برداریم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها