استاندار فارس:

اماکن تجاری که فروشنده در آن کشف حجاب کند، پلمب می‌شود

استاندار فارس با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها پس از کم شدن محدودیت‌های بیماری کرونا، گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها اجرا کند.

اماکن تجاری که فروشنده در آن کشف حجاب کند، پلمب می‌شود

محمدهادی ایمانیه یکشنبه دوم مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با قدردانی از وحدت و عزمی که برای ترویج عفاف و حجاب در استان اتفاق افتاده است، گفت: وزیر کشور در سفر به فارس اعلام کرد که بیشترین نگرانی برای شیراز بود اما رتبه اول ترویج حجاب و عفاف را شیراز کسب کرده است.

او با اشاره به اینکه تا پایان تابستان، اماکن تجاری که فروشنده در آن کشف حجاب کند، پلمب می‌شود، گفت: در این راه کسی نگاه عقده‌گشایی یا برخورد احساساتی ندارد و همه نگاه‌ها در راستای اصلاح است.

ایمانیه با بیان اینکه پلمب برخی اماکن در راستای مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان بوده است، تاکید کرد که علت و خلافی که منجر به توقیف یا پلمب می‌شود باید شفاف و مشخص باشد.

ایمانیه با تاکید بر استمرار طرح ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، افزود: نگاه اسلام این است که هدایت تک تک افراد مهم است و اگر یک نفر نیز احیا شود ارزش دارد در همین راستا نیز وزیر کشور اصرار داشتند که کار مردمی شود و از آنجا که چهارشنبه‌های طلایی شیراز در کشور غوغا کرده و درخواست وزیر این بوده که ظرفیت تیمی این طرح دو برابر شود.

او خطاب به معاونت اجتماعی سپاه فجر گفت: به تدریج گروه‌های چهارشنبه طلایی به مردم سپرده و نهایت کرامت را برای افراد بدحجاب رعایت شود. همچنین در مقابل اقدامات انجام شده برای مقابله با بدحجابی توضیح داده شود.

استاندار فارس همچنین با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها گفت: معاونت اجتماعی سپاه طرح چهارشنبه طلایی را مخصوص دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها اجرا کند.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز در این جلسه درباره پلمب اماکنی از جمله باغ شهرها گفت: باغ شهری‌هایی که پلمب شد مرکز فساد بود تا مستندات کافی نبوده اقدام نشده و این امور با رای قاضی انجام شده است.

او تصریح کرد: اگر فردی در مقابل تذکر رعایت حجاب ابراز ندامت کرد تخفیف داده می‌شود اما اگر سماجت و لجاجت داشته باشد برخورد قهری می‌شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    3

    این یعنی اینکه شما عدهای اقلیت در کشوری که ادعای مردمی بودن داره بر خلاف خواست اکثریت یک پوشش مورد قبول خودتون را میخواین ترویج کنید اگه با زبون خوش اوکی شد چه بهتر اگه نه از موضع زور وادر میشین این یعنی دیکتاتوری و سو استفاده از نام حمهوری

  • ناشناس
    2

    در کدام قانون ذکر شده واحد تجاری را به خاطر بدحجابی یا بیحجابی مشتریان یا رهگذران می شود پلمپ کرد؟!

  • ناشناس
    11

    کار خوبی می کنید وضعیت ویترین ها و برخی فروشنده ها افتضاح هست ، باید برخورد قانونی و چارچوبی کنید تا درست تربیت شوند

    نظرات شما -
    • 1

      تا مثل تو تربیت بشن ؟!

  • طلا
    2

    همه اقتصاد ،پول ،زمين وغيرو را بدهيد به سپاه ،بي خيال مردم

  • ناشناس
    1

    اگرچه این توپ و تشر ها درافغانستان ڪنونی و تفڪرطالبانی عجیب نیست اما ایڪاش فرهیخته ی بود ڪه به ایشون تلنگری میزد
    اینجا ڪه ایران است و آن استان مهد شعر و فرهنگ و ادب

  • ناشناس
    2

    بیوگرافی محمد هادی ایمانیه را خواندم و اینکه ایشان یک پزشک متخصص هستند و چقدر ‌بدبخت هست که شده استاندار و فقط هم کارش شده بکش بالا روسریتو بگیر و ببند و ترس وارعاب ‌تهدید ،ای بیچاره

  • مرغ ۷۵ هزار تومان
    1

    آفرین بهمان فرمان برید جلو امام الزمان شش ساله پشت و پناهتون باش

  • ناشناس
    0

    هر کشوری به فراخور تمدن و فرهنگش قوانین پوششی داره ، ایران که مهد تمدن هست و عریان بودن عین بی فرهنگی است.
    اگر دقت کنید زنان ایرانی در تاریخ قبل از اسلام هم دارای شان و شخصیت بودند و حجاب و پوشش جزو لاینفک زندگی زنان بوده چطور شده عده ای اروپای وحشی بی ریشه رو الگوی ایران قرار دادند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها