دادستان تایباد به ماجرای ضرب و شتم معلول ذهنی این شهر ورود کرد

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: پس از این که عوامل یک مرکز نگهداری از معلولان این شهر یکی از آنها را ضرب و شتم کردند که منجر به صدمه دیدن این فرد شد مراجع قضایی این شهرستان با تشکیل پرونده ای به این موضوع ورود کردند.

دادستان تایباد به ماجرای ضرب و شتم معلول ذهنی این شهر ورود کرد

جعفر صدیقی افزود: ادعا شده که فرد معلول صدمه دیده به علت شرایط جسمی در روز وقوع این حادثه با توانجویی دیگر درگیر شده است.

وی ادامه داد: عوامل مرکز نگهداری برای کنترل این فرد اقدام به ثابت کردن (بستن)وی کردند که با مقاومت فرد معلول روبه رو شدند و سپس به ضرب و شتم وی روی آوردند که بعد از گذشت چند ساعت و عدم تحرک معلول و بیهوش شدنش به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تایباد منتقل شد.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: در تحقیقات اولیه، علت اصلی بیهوش شدن این معلول ضربات وارد شده از سوی عوامل مرکز اعلام شده است.

صدیقی افزود: باتوجه به میزان صدمات وارد شده، این معلول برای انجام مراحل درمانی به مراکز درمانی مشهد منتقل شده و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری و وضعیتش وخیم است.

وی اضافه کرد: باتوجه به ضعف نظارتی برخی از دستگاههای متولی این پرونده از زوایای مختلف در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: در این ارتباط چهار نفر دستگیر شده و باتوجه به اهمیت موضوع این پرونده در شعبه ویژه و توسط ضابط تخصصی در دست تحقیق و بررسی است.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دادگاه باید دست و پای فردیاافرادخاطی را بسته و مقابله به مثل کنند البته درانظارعمومی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها