نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

کلانشهر اهواز در حوزه عمران پیشرفت خوبی داشته است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه شهرداری اهواز همزمان در نمایشگاه "شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران"، اظهار کرد: خوزستان استانی بسیار مظلوم و همواره مورد توجه ما است، چرا که با مقاومت تمام در برابر جنگ تحمیلی ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک به دست دشمن بیفتد و این برای ما بسیار ارزشمند است.

کلانشهر اهواز در حوزه عمران پیشرفت خوبی داشته است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: معتقدم کمک به اهواز در راستای توسعه و تقویت زیرساختهای فعلی که خرابی های زیادی هم دارد مانند عبادت است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آلودگی هایی که نفت در اهواز برای شهروندان ایجاد کرده است آن مقدار نیست که استان‌های دیگر از پول آن استفاده می کنند و باید به این موارد رسیدگی کرد.

سید کاظم موسوی با تاکید بر لزوم توجه به عمران شهری کلانشهر اهواز گفت: شنیده ام که اهواز اخیرا در زمینه عمران پیشرفت خوبی داشته و نیاز به توجه بیشتر است، چه بسا که نمایندگان خوب و منابع بسیاری هم وجود دارد و نباید شاهد اتفاقی که در آبادان پیش آمد و همه را گریان کرد، باشیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری اهواز باید بتواند اگر تعارض منافعی وجود داشته آنها را بزداید و سعی شود از افراد بسیجی، ولایتمدار، کار بلد و بومی استفاده کند ما هم از طریق مجلس برای اجرای برنامه های شهرداری اهواز اعلام آمادگی و خدمت می کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمامی مفاد و تبصره ها که به نفع شهر و شهرداری اهواز باشد تلاش می کنیم تا ارزش افزوده داشته باشد و به شهر برگردد تا اهواز بیش از پیش آباد شود.

image_2022_7_4-13_43_44_356_z3q (1)

image_2022_7_4-14_20_43_949_Dpn

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها