مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: امروز مهم‌ترین چالش جوانان اشتغال است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی ازدواج نشان دادن توانایی‌های عوامل و سمن‌های تاثیرگذار در حوزه ازدواج است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: امروز مهم‌ترین چالش جوانان اشتغال است

حمید بنی‌تمیم در حاشیه نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیت از برگزاری این‌نمایشگاه نشان دادن توانایی‌های عوامل و سمن‌های تاثیر گذار حوزه ازدواج است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درمورد ازدواج و فرزندآوری و سخنان رئیس جمهور مبنی بر تسهیل ازدواج و اعطا وام به جوانان، امیدواریم این موارد تسهیل و دیگر شاهد سختگیری‌هایی بانک‌ها نباشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به عنوان مجری موظف است تصمیماتی که دولت درخصوص ازدواج می‌گیرد را انجام دهد؛ کمااینکه تاکنون سالن‌های ورزشی این اداره در اختیار برخی زوج‌ها برای برگزاری جشن قرار گرفته است.

وی مهم‌ترین چالش جوانان را اشتغال دانست و اضافه کرد: اگر برنامه درستی در مجلس و دولت برای اشتغال جوانان ایجاد شود قطعاً جوانان کمتر به سراغ وام رفته و یا در پرداخت اقساط مشکلی ندارند.

بنی‌تمیم عنوان کرد: پرداخت وام به تنهایی مشکلات جوانان را برطرف نمی‌کند و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان در حوزه اشتغال برای ورزشکاران و باشگاه‌داران تفاهم‌نامه‌ای با بانک‌ها انجام داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با ابراز گلایه از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به جوانان و معرفی بانک‌های کم کار، افزود: با کمیته امداد پیگیری‌هایی درخصوص اختصاص وام برای کارآفرینی جوانان انجام شده است.

وی بیان کرد: با سپاه نیز تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده تا سربازانی که قصد فعالیت در حوزه ورزشی و کسب مهارت دارند انجام شده که سال گذشته ۸ رشته و سال‌جاری به ۲۱ رشته افزایش یافت.

بنی‌تمیم گفت: در بخش بسیج بانوان نیز آمادگی لازم برای مهارت و آموزش مربیگری وجود دارد. همچنین طی صحبتی با سازمان فنی‌وحرفه‌ای بنا شد جوانان متقاضی کار و آموزش معرفی شوند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اینقدر بخودت فشار نیار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها