واکنش دکتر غلامرضا شریعتی به حواشی اخیر

استاندار اسبق خوزستان در پستی اینستاگرامی به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

واکنش دکتر غلامرضا شریعتی به حواشی اخیر

من نمی‌رنجم ازین لیک این لگد    خاطر ساده‌دلی را پی کند

ظاهرا دروغ‌پردازان و تحریف کنندگان آنچنان برای انتقام‌جویی و فرافکنی و پوشش ناکارآمدی‌های خود حریص هستند که با چوب حراج زدن به اعتبار رسانه‌های خود (حتی رسانه خبرگزاری رسمی کشور)  و هم نوا شدن با کسانی که سالیان سال است کینه ایران و ایرانی را در دل دارند و از هیچ کوششی برای ضربه زدن به میهن عزیزمان دریغ نمی‌کنند، اصرار به تداوم دروغ‌پردازی و تحریف و فروریختن آوار جنگ روانی بر مردم داغدیده دارند. گرچه تلاش‌های آنان برای پوشش ناکارآمدی‌ها و سلب مسئولیت‌ها و انحراف اذهان از مسائل اصلی به جایی نخواهد رسید.

البته باید این نکته را هم تاکید کنم که آن‌هایی باید از ایران فرار کنند که ایران اسلامی این دارایی مشترک همه ما را طعمه منافع خود کرده‌اند و بی‌توجه به ضرورت انسجام و همدلی ملی، بر طبل انتقام، نزاع و جنگ روانی می کوبند.

انشالله این هفته در دفتر کارم در اهواز خواهم بود و به حرمت افکار عمومی و در دفاع از حق مردمی که ناجوانمردانه آرامش روانی آنها هدف قرار گرفته است و برخلاف رویه همیشگی از کسانیکه یک سفر عادی کاری چند روزه اینجانب را به سوژه موضوع جنگ روانی و تشویش اذهان و تضعیف سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در کشور تبدیل کردند به دستگاه قضا شکایت خواهم کرد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • برو بابا تو عددی نیستی که
    3

    برو بابا تو عددی نیستی که

  • تیغ اره
    2

    ما هنوز رشوه دویست هزار دلاری هفت تپه رو یادمون نرفته جناب شریعتی اینقدر فیگور انقلابی نگیر همه میشناسنت .

  • ناشناس
    1

    بنده خداچه کسی وچگونه از قصد سفر به امارات را میداند ؟پاسخش چندان سخت نیست حالا بمن بگو چه کسانی جنگ روانی براه انداخته اند؟ پس دراین کشور جنگ روانی اختصاص بشما ندارد .هرکس برای رسیدن به اهداف خود خواه شخصی وخواه ملی ویا البانی نشینان وسلطنت طلبان و سلبریتیها وبریده شده ها ویا سوپر انقلابیها باشد یک هدفی را دنبال میکند شنونده باید عاقل باشد و بفهمد درپس هر موضوعی بناست چه اتفاقاتی بیفتد ویا دردیواره دفاعی نامحسوس گیرکند . البته مردم پی برده اند که فضای مجازی-دامن زدن به اعتراض از یکطرف واز طرف دیگر عملکردها وتصمیم سازیها ی دولتی که به اعتراضها دامن میزند خود داستان مفصلی است که هرا نچه میگذرد دست آخر مردم بیچاره را گنهکار بحساب میاورند .اگر از سلبریتیها و آلبانی نشینان بپرسید مردم را گنهکار میدانند که اعتراض نمیکنند برای اینکه به اهداف شوم خود نخواهند رسید .اگر ازدولت بپرسید دست آخر از اگرها سخن میگویند وهمه تقصیرها را بگردن مردم میاندازند .جالب اینکه درعین تقصیرات بگردن مردم ،همه آنان از افکار عمومی واهمه دارندمثل اینکه مردم همان صندلی قاضی هسنند واز صدور حکم مردمی همه شماها را درگیر خود کرده است .

  • داریوش اقبالی
    4

    درود خداوند بر آزادگان عالم بخصوص شیرها ی بیشه جنگ لعنت خداوند بر افق

  • ناشناس
    0

    چرا عنوان دکتر را خراب می کنید این کجاش دکتره ؟
    یک متظاهر بی تخصص که عین دین فروش دنیا طلبه
    جلوی دوربین لبها رو تکان‌میده یعنی در حال عبادت هستم حیف که جای شهدای مخلص را چه کسانی گرفته اند

  • علیرضا
    0

    اون یکی که 3هزار میلیارد را برد چه کارش کرون توهم برو خوش باش تا نباشد چبزکی مروم نگویند چیزها

  • بنده خدا
    0

    راست میگه اینها آنقدر پر رو هستند که دیگه پوستشون کلفت شده . تازه مد شده هر کسی هر غلطی میکنه میگه در دفترم هستم و جایی نرفتم . یادتون هست مدیر نجومی بانک رفاه که با پر رویی میگفت در دفترم هستم . این هم مثل همان . با اون مدیر عامل نجومی چکار کردند که بخواهند با این بکنند . تازه اون رو که خود قاضی سراج علناً در رسانه اعلام کرد پرونده سنگین داره . خبری شد از محاکمش . نه . اون که فرار میکردن مال زمان خاوری بود . اونوقت هنوز ماله اختراع نشده بود . الان دیگه اختراع شده. قشنگ با اخبار این گران شد اونجا قراره ماست بدن کاری کردن مردم فکر یه لقمه نون باشند و بس که یادشون نیاد یک ساعت پیش چکار کردن چه برسه بخواهند دنبال اختلاس و حقوق نجومی و رشوه و متروپل و و و بروند .

  • ناشناس
    0

    آخی! ددرم هست...آقای ددر...

  • ناشناس
    1

    داش رفتی ویزا کاناداتو جور کنی؟؟

  • ناشناس
    2

    سفر کاری؟ خوش به حالت، اکثر ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران مشهد هم نمی توانند بروند.

  • رضا
    0

    خب این دارایی مشترک شما و سران و مقامات ژن خاصدیگه نایی براش نمونده، هرچی داشت رو مکیدید.

  • ناشناس
    0

    در این سیستم اینکه یکی بشینه با حرف و صحبت خودش را تبرئه کنه و سالم معرفی کنه دیگه گذشته !!!!!!!!! ملت به برآیند عملکرد یک فرد نظر میدن نه صحبت ها تعریف ها تمجید ها از خودش و خودش را مبرا کردن از همه چیز. برآیند تک تک خطاهای جنابعالی کاملا مشخص علی الخصوص وقتی پایان کار مجتمع های عبدالباقی هنوز نیامده و تایید نشده زرت و زرت میرفتی روبان پاره میکردی و الان کلی آدم را در آبادان داغدار کردی باید بابت همین یک قلم روبان پاره کردن بدون اصول و قانونی ات مجازات بشی حالا بقیه بخور بخورها و هفت تپه و دلار و ..... کارچاقکنی ها بماند تو خوزستان را به گند کشیدی با فساد

  • ناشناس
    2

    موندم با این همه فساد تو ،و امثال جهانگیری و آن استاد بزرگ دروغ و رانت و .. فریدون عزیزتون چرا اینقدر آزادید که به راحتی دوبی می رید خط و نشان می کشید اگر یه روزی بر فرض محال تو را بگیرند و محاکمه کنند شیطان استاد اعظم ریا کاریش را از دست میده

  • ناشناس
    1

    برمیگردی راستشو ب‌گو حامی اصلیت کیه که اون اوارو بریزیم روش

  • محمد
    1

    کاسب تحریم

  • ناشناس
    0

    من نمیفهمم چرا این شخص همچنان آزادانه در حال حرف زدن و تردد در جامعه هست این مملکت را چه میشود. هر روز اخبار ناامید کننده و سخنان منزجر کننده. اتفاقی بدتر از آشوب و تغییر رژیم در حال رخ دادن است آن هم فرار جوانان از کشور است. همه در حال رفتن هستن این یعنی امیدی به بهبود وجود ندارد که بمانند و برای آن بجنگند. خطر نابودی هویت ایرانی به مانند دوره قاجار در کمین است مراقب باشید

  • ناشناس
    0

    ایشون دوووکتور چی هستن؟

  • arad
    0

    سفر کاریتو موقع برگشتن قششششششششششششششششنگ برا مردم توضیح میدی

  • خدا
    0

    اعدامت تنها التیام بخش است

  • خوزی
    0

    بخور بخور کارماست وعده بهشت کارشماست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها