ضرورت مدیریت دامنه تغییر قیمت کالاها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر ضرورت مدیریت دامنه تغییر قیمت کالاهای غیریارانه‌ای و اقلامی که مشمول طرح مردمی سازی یارانه‌ها نمی‌شوند تاکید کرد.

ضرورت مدیریت دامنه تغییر قیمت کالاها

احمد ریواده در جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان اظهار کرد: اطلاع رسانی صحیح، شفاف و جامع باید روایت جامع رسانه ای استان بخصوص در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: شورای اطلاع رسانی استان نقش موثری در مدیریت افکار عمومی بر عهده دارند و باید در حوزه اطلاع رسانی و خبر، روایت درست روایت جامع استان باشد تا از هیجانات جلوگیری شود.

ریواده با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی باید نقش خود را در اجرای موفق طرح مردمی سازی یارانه ها ایفا کنند، تاکید کرد: رصد مستمر بحث شکایت از رسانه‌ها باید از طریق روابط عمومی استانداری و شورای اطلاع رسانی در دستور کار قرار داشته باشد و لازم است تا از ابزارهای قانونی موجود در شورای اطلاع ریانی به نحو درست استفاده شده و با تشخیص این شورا اقدامات در این حوزه صورت گیرد.

وی افزود: قرارگاه دشمن امروز در حوزه جنگ رسانه ای در تخریب و القای ناکارآمدی و ایجاد شایعات نادرست از بستر اجتماعی متمرکز است.

معاون استاندار سمنان خاطرنشان کرد: عدم عرضه، افزایش قیمت و مصادیق این چنین در بحث کالاهای اساسی و سایر اقلام در بازار استان سمنان وجود ندارد.

وی اذعان داشت: پس از اعلام قیمت‌های کالاهای اساسی، ضرورت دارد تا دامنه تغییر قیمت در سایر کالاها و اقلام به صورت جدی مدیریت شود تا از بهم ریختگی در این حوزه جلوگیری شود.

معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: از همراهی مردم، کسبه، بازارایان و فعالان و نخبگان در اجرای مطلوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تقدیر و تشکر دارم.

وی تاکید کرد: نیاز است تا اطلاعات درست، بروز و حاصل از نتایج کار کارشناسی در قالب رویکرد حمایتی از طرح، به اطلاع مردم رسانده و ابعاد مختلف این طرح تبیین شود.

ریواده تصریح کرد: برخی رسانه‌ها در استان نیز با نقد منصفانه و ایجاد راهکارهای جایگزین به اجرای موفق طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها کمک کردند که امری ارزشمند است.

وی در ادامه اظهار کرد: رویکرد اعتراضی و فراخوان‌های تقابل با اجرای این طرح خوشختانه در سطح استان سمنان شکل نگرفت که با همراهی مجموعه رسانه‌ها تلاش شد تا پاسخ‌های قانع کننده به مخاطبان ارایه شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ متنوعی در مصارف کالاها در استان سمنان وجود دارد که نیاز است پیش بینی‌های لازم متناسب با این مهم در تامین اقلام و کالاهای اساسی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان گفت: فعال شدن پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان پس از سفر ریاست جمهوری به استان از دیگر مواردی است که باید از ظرفیت رسانه ها و نشریات استانی برای پیشبرد بهتر امور در این خصوص و انتشارآگهی و فراخوان ها استفاده شود.

 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها