پورابراهیمی خطاب به استاندار جدید کرمان؛

استاندار جدید نباید بدهکار هیچ گروه، باند و جناح سیاسی در کرمان باشد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار جدید کرمان گفت: بدهکار هیچ باند سیاسی نیستید و از همه ظرفیت‌های که خط قرمز آنها امام و شهداست، استفاده کنید.

استاندار جدید نباید بدهکار هیچ گروه، باند و جناح سیاسی در کرمان باشد

محمدرضا پورابراهیمی امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آئین تکریم استاندار کرمان گفت: 

باید از ظرفیت همه نیروهایی که خط قرمز آنها  امام راحل، مقام‌معظم رهبری و شهداست استفاده شود. 

پورابراهیمی هیچ اولویتی در کشور را مهمتر از رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ندانست و عنوان کرد: ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تصویب شده در شهر کرمان اماده کلنگ زنی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط انتخاب استاندار جدیدکرمان بیان کرد: از ابتدای تشکیل دولت آیت‌الله رییسی که دولت، مبنای بچه های انقلابی را داشت، ۲۴۰ نماینده از وزیر کشور حمایت کردند و در جمعبندی که در استان داشتیم تنها سه شرط پاکدستی، سلامت مالی و ارتقای شاخص های عملکردی را گذاشتیم.

دکتر پور ابراهیمی گفت: از زحمات زینی وند استاندار سابق باید تشکر کنیم که در حوزه کاری بویژه اقتصادی چیزی در دوران فعالیت خود چیزی کم‌ نگذاشت.

وی ادامه داد: باید از آقای رییس‌جمهور و شخص وزیر کشور بابت انتخاب محمد مهدی فداکار (استاندار جدید) تشکر کنیم که وی نیروی بسیجی و در مکتب شهید سلیمانی بوده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت استاندار جدید بسیار سنگین است تصریح کرد: این استان پهناور پس از شهادت سردار سلیمانی متفاوت شده و نگاه ها از همه عالم به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام به آن تغییر کرده است.

وی تاکید کرد: امروز مجموعه ای از نیروهای انقلاب در استان کرمان آماده خدمت هستند و استاندار جدید نباید بدهکار هیچ گروه، باند و جناح سیاسی در کرمان باشد.

پورابراهیمی خطاب به استاندار جدید کرمان گفت:  امروز خط قرمز شما به امام، رهبری‌، شهدا و دولتی است که با اراده مردم روی کار آمده و ادبیات آن را امروز می بینیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: باید از ظرفیت همه نیروهایی که خط قرمز آنها  امام راحل، مقام‌معظم رهبری و شهداست استفاده شود و این خواست ریاست جمهوری هم است.

وی اظهارداشت: اولویت امروز ما در استان کرمان ترویج مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است.

پورابراهیمی همچنین پیشنهاد کرد که در تشکیلات سازمانی جایگاهی ویژه برای اختیارات در اقدامات لازم به زائران سردار سلیمانی در استان کرمان اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل شورای راهبردی استان کرمان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان گفت: خط قرمز و حجت ما در کشور ولایت فقیه و در استان نماینده ایشان است؛ ضمن اینکه در این شورا ارکان حکومتی و بخش خصوصی حضور دارند.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از اسناد توسعه ای استان ذیل این شورا آماده و مسیر برای استاندار هموار است که این ظرفیت به توسعه کرمان کمک می کند.

پورابراهیمی با اشاره به ظرفیت های توسعه ای در استان کرمان ادامه داد: در شهر کرمان ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تصویب شده داریم و از سال گذشته ۱۵۰ هزار میلیارد تومان طرح های توسعه ای سنگ‌آهن آماده اجراست.

وی افزود: باید سعی کنیم در استان وحدت و همدلی ایجاد کنیم و خوشبختانه همه گروه های سیاسی  از استاندار حمایت کرده اند؛ باید مسیر توسعه استان را طوری به پیش ببریم که نه تنها شرایط مردم استان را تغییر دهیم، بلکه شاخص های توسعه کشور نیز از منابع این استان ارتقا یابد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها