توضیحات استاندار کرمان درباره اجحافی که در حق زائران اربعین شد

استاندار کرمان درباره مطالب منتشر شده درباره مثبت دن تست زائران اربعین و احجافی که در حق این عزیزان شد، توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات استاندار کرمان درباره اجحافی که در حق زائران اربعین شد

علی زینی وند، در آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار درراستای ترویج مکتب حاج قاسم در کرمان گفت: آموزش و پرورش به این مسئله توجه داشته که در پایتخت مقاومت اسلامی این جشنواره را برگزار کرده است.

وی با تبیین مکتب حاج قاسم اظهار کرد: مکتب حاج قاسم می تواند به تقویت هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی دانش آموزان کمک می کند و از این الگو برای نسل های آینده می توان تولید هویت، شجاعت، عبادت، انسان دوستی و تفکر تقریبی اسلامی کنیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث شد که آرمان های انقلاب را مرور کنیم و با بازتعریف آنها نسل جدید از داشته ها و ذخایر بزرگی را که می تواند برای آنها تولید غرور و انسانیت و آزادگی کند، بازگو کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نسل امروز مورد هجمه شدید و ناجوانمردانه بنگاه های خبر پراکنی و ضد اسلام در سراسر دنیا هستند.

زینی وند در ادامه با اشاره به مطالبی که به‌ نقل او درباره ابتلای زائرین اربعین به کرونا در رسانه ها منتشر شده، گفت: متاسفانه در روزهای گذشته به دلیل بی‌دقتی خبرنگار یک رسانه، آن هم در جلسه‌ ستاد کرونای استان که رسالتش کنترل و دقت در مراقبت و سلامت مردم در بیماری کروناست، به گونه‌ای خوراک برای رسانه‌های بیگانه تدوین کرد که خیلی از کسانی در اتاق‌های فکر مانند لاشخور آماده‌اند که چیزی بر زمین افتد و از همه طرف به آن حمله کنند، آرمان‌ها، ارزش‌ها و زوار ما را مورد هجمه قرار دادند.

استاندار کرمان ادامه داد: اصل ماجرا این بود که همه زائران استان مانند کشور باید مورد دقت بیشتر در بررسی سلامتیشان قرار می گرفتند و در جلسه این مسئله عنوان شد اما مطلب را از زبان استاندار کرمان به گونه ای ارائه دادند که گویی همه زوار کشور تست داده و اکثریت آنها مبتلا شده‌اند و همین مسئله باعث شد که هجمه عظیمی بر علیه ارزش ها و زوار عزیز ما که در بازگشت باید قدم‌های آنها را بوسید و برچشم نهاد، وارد شود.

وی با بیان اینکه اصلاحیه بعد از آن خبر دیده نشد و کسی به آن توجه نکرد، افزود: در اینجا متوجه دندان های درنده و وحشی منتظر دشمنان می شویم که به هر بهانه‌ای به ارزش های ما و مردم ما حمله کنند و از یک کاه کوه می سازند و این چنین ناجوانمردانه می تازند.

زینی وند بیان کرد: از این بابت علاوه بر اجحافی که بر خیلی‌ها شد از جمله بر خود ما، ولی بیشترین ناجوانمردی به زوار عزیز کربلا شد که شاید قابل جبران هم نباشد و تاکید می‌کنم رسانه‌ها هم دقت کنند.

وی توضیح داد: در جلسات کاری گاهی اوقات برای دقت دستگاه ها ممکن است اغراق و تاکید بیش از حدی شود، اینها روشن است و باید دقت شود که چنین اتفاقاتی نیفتد.

استاندار کرمان تاکید کرد: جهت استحضار همه ملت ایران باید عرض کنم که با توجه به آزمایش های pcr که از زوار گرفتیم هیچ نگرانی نداریم و طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی تا کنون حتی یکی از زوار بستری نشده اند و بدانید که همه زائرین قبل از اعزام دو دوز واکسن خود را تزریق کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: خواستم از این جلسه مهم که در سراسر کشور مستمع دارد این مطلب را عنوان کنم، هر چند مطمئن هستم شنیده نخواهد شد و بدطینتی آنقدر در رسانه‌های معاند رسوا زیاد هست که این حرف‌ها را نمی‌شنوند، اما من وظیفه داشتم در این جلسه مهم این را توضیح دهم که به خاطر یک بی‌دقتی از یک رسانه هم در حق کرمان و هم در حق زائران اجحاف شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها