نماینده مردم اهواز:

برای معلمان در خوزستان، امتیازهای ویژه در نظر گرفته شود/ 200 پروژه نیمه تمام در انتظار توجه دولت/ اختیارات پروژه‌ها به استان‌ها واگذار شود

نماینده اهواز در مجلس خواستار اختصاص امتیازهای ویژه برای معلمان خوزستانی به منظور نگهداری و جلوگیری از خروج آن‌ها از خوزستان شد.

برای معلمان در خوزستان، امتیازهای ویژه در نظر گرفته شود/ 200 پروژه نیمه تمام در انتظار توجه دولت/ اختیارات پروژه‌ها به استان‌ها واگذار شود

سیدکریم حسینی درباره مساله خروج نیروهای معلم به دلیل شرایط استان خوزستان، اظهار کرد: قطعا ما مطالبه عمومی درباره همه کارکنان به ویژه کارکنان دولت داریم و با توجه به وضعیت جوی و معیشتی استان خوزستان، قطعا باید برای نگهداشت کارکنان در خوزستان امتیازهای ویژه‌ای قائل شد.

وی ادامه داد: در این حوزه نیز معلمان، با توجه به کار سخت و تلاشی که در مدت زمان تدریس خود دارند و در دورترین نقاط استان خوزستان، روستاها و شهرها، زحمات زیادی می‌کشند، باید امتیازهای ویژه‌ای برای معلمان در نظر گرفته شود و برای نگهداشت و خارج نشدن آن‌ها از خوزستان تلاش کرد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: البته کارهایی انجام شده است اما قطعا امتیازهایی که برای کارکنان خوزستان در نظر گرفته می‌شود، باید با استان‌های دیگر متفاوت باشد.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، آیا امتیاز خاصی برای معلمان در طرح رتبه‌بندی در نظر گرفنه شده است؟ گفت: قطعا  با توجه به اینکه این طرح شامل حال همه می‌شود در خوزستان هم امتیاز ویژه و هم توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.

منبع: حبیب خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • معلم
    0

    فقط دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها