قطعی آب فعلا در برنامه شرکت آب و فاضلاب همدان نیست

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: فعلا قطعی آب در برنامه شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیست.

قطعی آب فعلا در برنامه شرکت آب و فاضلاب همدان نیست

حمیدرضا نیکداد، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون قطعی آب نداشته‌ایم، اظهار کرد: اگرچه با محدودیت جدی منابع آبی مواجه هستیم اما فعلا قطعی آب نداریم و امیدواریم با برنامه‌های مدیریت فشار که در شبکه اعمال می‌شود و با همکاری مشترکین و اقدامات دیگری که در حال انجام است بتوانیم با کمترین مشکل و کمترین تنش  ماه‌های باقی مانده تا فصل آبی جدید را پیگیری و به انتها برسانیم.

وی با اشاره به مشترکین پرمصرف سطح استان افزود:در این رابطه یکی از اقدامات در دست انجام شرکت ارسال اخطار به مشترکین پرمصرف و هشدار در رابطه با مصارف بیش از حد مجاز این مشترکین بوده که در صورت تکرار با آنان برخورد خواهد شد.

نیکداد تصریح کرد: از مردم استان درخواست داریم به کمک شرکت آب و فاضلاب بیایند و با مدیریت مصرف آب، تا جایی که می‌توانند از مصارف غیرضروری کاسته و برای گذر از این شرایط، ما را همراهی کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • همدان
    0

    دروغ میگن هر شب داره قطع میشه کافیه به اداره آب زنگ بزنید و بپرسید حتی تقاضا برای قطع نکردن در شب های ماه رمضان روهم داشتیم گفتن برنامه قطع شدن شبانه آب تغییر نمیکنه

  • شهروند
    0

    طی تماس با اداره آب گفته شد آب همه شهر هر شب قطع می شوند و تنها منازلی که در محل اصلی انشعاب هستند به دلیل میزان آب موجو در لوله ها قطعی آب را احساس نمیکنند. آب همدان از تابستان سال قبل هر شب قطع می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها