بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب "حسین آباد ناظم" ملایر تا پایان تابستان

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب روستای حسین آباد ناظم ملایر تا شهریورماه سال‌جاری خبر داد.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب "حسین آباد ناظم" ملایر تا پایان تابستان

فرهاد بختیاری‌فر ضمن اشاره به عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب حسین‌آباد ناظم از روستاهای تابعه شهرستان ملایر، گفت: این پروژه در دو بخش شبکه و تصفیه‌خانه در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی شبکه جمع‌آوری فاضلاب پروژه مذکور ۹۵ درصد و پیشرفت تصفیه خانه ۴۰ درصد است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ایجاد تأسیسات در این روستا از محل تسهیلات بانک توسعه اسلامی تأمین می‌شود، اضافه کرد: این تصفیه‌خانه با ۴۷۰ مترمکعب در روز ظرفیت و طول ۱۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری طراحی شده است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب حسین‌آباد ناظم در سال ۹۶ به صورت رسمی کلید خورد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود پروژه مذکور تا شهریورماه سال آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این تصفیه خانه، ۳۲۷۱ نفر معادل ۱۰۵۵ خانوار از جمعیت روستای حسین آباد ناظم تحت پوشش خدمات تصفیه‌خانه و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب قرار می‌گیرند.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان همدان در بخش دیگری به دیگر پروژه‌های شهرستان ملایراشاره کرد و گفت: در همین راستا مطالعات فاز اول و دوم شبکه و فاز نخست تصفیه‌خانه شهر سامن در سال ۹۴ به انجام رسید و در صورت تأمین اعتبار، آماده انتخاب مشاور است.

بختیاری یادآور شد: مطالعات فاز اول و دوم شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب روستاهای حاجی‌آباد و شهر ازندریان نیز نیازمند تأمین اعتبار است که در این زمینه مکاتبات لازم با مراجع ذیربط برای تأمین اعتبار مطالعات تأسیسات فاضلاب شهر ازندریان صورت گرفته است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها