امام جمعه اهواز برای مقابله با گرانی، مدیران و اصناف را به خط کرد

نشست بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی در بازار اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

امام جمعه اهواز برای مقابله با گرانی، مدیران و اصناف را به خط کرد

نشست بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی در بازار اهواز با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست، مسئولان استانی از معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، رؤسای اصناف، اتحادیه ها، بازاریان و بسیج اصناف استان خوزستان حضور داشتند و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارائه کالاهای مختلف در سطح بازار، به بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به مشکلات معیشتی و ارائه کالا به عنوان دغدغه مردم، جلسه ای در این خصوص برنامه ریزی شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به حضور تعدادی از مسئولان اثرگذار ستاد تنظیم بازار خوزستان در این نشست، ادامه داد: افراد حاضر در این نشست به بیان نکات و راهکارهای خود نسبت به خروج از این گرانی پرداختند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به تفاوت قیمت برخی کالاها در نقاط مختلف استان اشاره و بیان کرد: براساس جمع بندی این جلسه، نظارت ضعیف بر بازار سبب شده تا درهم ریختگی قیمت ها را در استان ملاحظه کنیم. هر مقدار نظارت ها بیشتر باشد رضایتمندی مردم نیز بیشتر است.

منبع: خبرگزاری حوزه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • وطنم ایران
    1

    ماندم توی این موضوع مسئولیت این کار به عهده امام جمعه است یا استاتدار

  • ناشناس
    2

    شکمهایشان انباشته

  • ناشناس
    1

    هرچی میخوایم فیلم نبینیم از درودیوار برامون فیلم بازی می کنند .

  • ناشناس
    0

    وای چه خوب ..الان دیگه بعد جلسه است قاعدتا .... همه چیز باید ارزون شده باشه ...من برم خرید

  • ناشناس
    0

    مهم نتیجه کار هست وگرنه این به خط شدنها درست مثل حمع شدن و به خط شدن سر کوچه و محل اونم هیچ خروجی و نتیجه مثبتی نداره درست مثل همین

  • علی
    0

    مسئولان‌ شما‌ خدا‌ اصلآ‌ نمیشناسید‌ ‌ در‌ این‌ ماه‌ رمضان‌ همه‌ چیز‌ در‌ بازار‌ بالا‌ بردین‌ ولی‌ راضی‌ نیستیم‌ روزه‌ شما‌ بگیرید‌ روزه‌ برای‌ من‌ نیست‌ ونمیگیرم‌ زندگی‌ مثل‌ سگ‌ داریم‌ زندگی‌ میکنیم‌ ‌ دیگه‌ روزه‌ برای‌ چه‌ بگیریم

  • مجتبی هاشمی
    0

    همه در این جلسه شرکت کردن جز سازمان تعذیرات که طبق قانون مبارزه با گران فروشی از وظایف اصلیشون!!!
    گران فروشی یکی از مشکلات،لطفا کم فروشی و مهمتر از همه بهداشت اماکن و پرسنل نانوایی ها لبنیاتی ها قصابی و.....که مستقیم با سلامت مردم در ارتباط هست رسیدگی بشه

  • ناشناس
    0

    وجدانن چقدر گرانی تا چقدر کمرمون شکست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها