نگرانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از عدم استقبال شهروندان برای تزریق دز سوم واکسن کرونا/ مدارس در استان گروه بندی شوند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استقبال نکردن واجدان شرایط دریافت واکسن کرونا در این استان اظهار نگرانی و اظهارداشت: در شرایطی که احتمال تزریق دُز چهارم وجود دارد اما مردم این استان استقبال چندانی از دُز سوم نکرده اند.

نگرانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از عدم استقبال شهروندان برای تزریق دز سوم واکسن کرونا/ مدارس در استان گروه بندی شوند

سید جواد هاشمی‌مهر، در نشست استانی ستاد کرونا از روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا هم در استان کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: بیماری کرونا در این استان رو به افزایش بوده و روند کنونی بیماری نگران کننده است.

وی با بیان اینکه تاکید می‌کنیم مردم نسبت به تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند و از سویی رسانه‌ها هم در این خصوص اطلاع‌رسانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: افزایش شهرهای قرمز استان، نگرانی‌های ما را دوچندان کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته شده این است که تا زمان نابودی کامل ویروس کرونا، باید واکسن تزریق شود و اکنون تزریق دُز چهارم واکسن در حالی در دستور کار است که استقبال مردم از دُز سوم مطلوب نیست.

هاشمی مهر از مسوولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خواست برای کلاس‌هایی که تعداد دانش‌آموز بالایی دارد چاره‌اندیشی و استفاده از امکانات موجود نسبت به کاهش نگرانی والدین در این زمینه برنامه‌ریزی کند.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شوند و تا زمان بهبودی در مدرسه حضور پیدا نکنند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها