مالکان ۶ هزار و ۸۳۳ خودرو در همدان به علت تزریق نکردن واکسن کرونا جریمه شدند

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: مالکان ۶ هزار و ۸۳۳ دستگاه خودرو در طرح نوروزی ۱۴۰۱ به علت تزریق نکردن ۲ دُز واکسن کرونا اعمال قانون و جریمه شدند.

مالکان ۶ هزار و ۸۳۳ خودرو در همدان به علت تزریق نکردن واکسن کرونا جریمه شدند

سرهنگ حمیدرضا سعید زاده افزود: نوروز امسال بیش از ۱۴ میلیون دستگاه خودرو در جاده‌های استان همدان تردد کردند که برای تامین ایمنی تردد این وسائط نقلیه مرخصی پرسنل در ایام نوروز لغو شد و نیروها به صورت ۱۰۰ درصد در حال ارائه خدمات بودند.

وی اضافه کرد: برخورد با ۶ تخلف حادثه ساز شامل نبستن کمربند ایمنی، تجاوز به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز، نقص سیستم روشنایی، صحبت با تلفن همراه حین رانندگی در نوروز امسال مورد توجه پلیس قرار گرفت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: ۷۲ هزار و ۵۷۸ دستگاه خودرو به علت انجام تخلف حادثه ساز در نوروز ۱۴۰۱ اعمال قانون شدند که ۱۹ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سرهنگ سعید زاده ادامه داد: آمار متوفیان سوانح رانندگی در معابر درون شهری استان طی این مدت ۵۰ درصد کاهش داشت اما در جاده ها ۲ نفر معادل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، یکی از گلایه های شهروندان همزمان با پایان تعطیلات نوروزی افزایش ترافیک در مناطق جنوبی شهر همدان است چرا که همزمانی ساعت بازگشایی مدارس و ادارات موجب بروز گره های ترافیکی شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: بی رغبتی و استقبال نکردن از خودروهای عمومی و سرویس مدارس و افزایش استفاده از خودروهای شخصی برای جابجایی فرزندان از خانه به مدرسه و بالعکس سبب افزایش ترافیک شده است.

سرهنگ سعید زاده افزود: تنها در بلوار بعثت و سعیدیه  شهر همدان چند مدرسه دایر بوده که ۹ هزار دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    این کرونا باعث شده به هر بهانه ای از جیب مردم دزدی کنید !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها