اهالی این روستا با سیم بوکسل از روی رودخانه تردد می‌کنند

سرپرست فرمانداری دزپارت در مورد عبور اهالی دو روستا با سیم بوکسل از روی رودخانه توضیحاتی ارائه داد.

اهالی این روستا با سیم بوکسل از روی رودخانه تردد می‌کنند

مجید رحمانی در خصوص تردد اهلی خواجه انور شهرستان دزپارت با سیم بوکسل از روی رودخانه اظهار کرد: دو روستای سر صحرا و خواجه انور از توابع شهرستان دزپارت در ارتفاع ۲ هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا قرار دارند و جمعیت این دو روستا ۳۰ تا ۵۰ خانوار است.

وی افزود: در فصل زمستان به دلیل کوهستانی و برف بودن این روستاها، راه ارتباطی این روستا به مدت دو ماه بسته می‌شود و در صورت استمرار بارش برف بازگشایی مسیر زمان می‌برد.

سرپرست فرمانداری دزپارت گفت: در این بازه زمانی اهالی روستا مجبور هستند از این مسیر (با سیم بوکسل از روی رودخانه) عبور کنند.

رحمانی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: این مسیر فرعی با استان چهار محال و بختیاری در بخش میانکوه شهرستان اردل هم‌مرز است. هفته گذشته فرماندار شهرستان اردل، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیر بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری از این مسیر بازدید کردند و مقرر شد از محل اعتبارات عشایر و بحران استان چهار محال و بختیاری و با همکاری خوزستان، گهواره‌ای روی این سیم بوکسل برای تردد در این مسیر تامین شود. امیدواریم با مشارکت دو فرمانداری به زودی این مشکل رفع شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بهرلم
    0

    مسئولین مملکت شرمتان باد این بود رفاه و آسایشی که سال ۵۷ حرف از آن میز دید . خودتان در ویلاهای قصر مانند ز ندگی با اتومبیل های ضد گلوله و چند محافظ رفت و آمد میکنید و بچه های مردم باید با طناب از رودخانه رد شوند

  • پدر
    0

    به نظر من به اين فرماندار و مدير بحران و تيم مذاكره كننده مدال طلايي بدهيد !!!!!! بعد از بازديد دستور دادند روي سيم بكسل يك گهواره نصب شود ؟؟؟؟؟ واقعا خيلي به مغزشون فشار آوردن ؟؟؟ يعني ساختن يك پل چقدر سخت و هزينه بر هست كه جان اين روستائيان از خطر دور شود ؟ بعد ما انتظار داريم كشور پيشرفت هم بكنه ... واي

  • احمدی
    0

    بودجه کشور صرف ساخت مساجد و مدارس و ساختمانهای خراب شده .لبنان سوریه عراق و یمن میشود .تا مردمان آنها به زحمت نیوفتند .زن و بچه های ایرانی مهم نیستند .چون مسئولان اصالتا ایرانی نیستند .تا به فکر ایران باشند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها