انتخاب ۳ فیلم از سید مرتضی سبزقبا برای حضور در جشنواره‌ آرژانتین

فیلم‌ های «یک اتفاق کوچک»، «داشتن» و «بهمن» از ساخته‌های سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه ‌چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «BUEIFF CHANNEL» آرژانتین انتخاب شدند.

انتخاب ۳ فیلم از سید مرتضی سبزقبا برای حضور در جشنواره‌ آرژانتین

این جشنواره هر دو ماه یک‌بار به صورت آنلاین برگزار می‌شود و هر ماه ۵۲ فیلم از کشورهای مختلف جهان در پلت‌فرم این جشنواره به مدّت یک هفته به نمایش درمی‌آیند و به رقابت می‌پردازند. پنج فیلم برتر از نگاه تماشاگران و پنج فیلم برتر به رأی هیات داوران جشنواره انتخاب خواهند شد و در نهایت برگزیده‌های هر دوره برای بهترین فیلم سال با هم رقابت خواهند کرد. این جشنواره شریک جشنواره ‌بین‌المللی فیلم بوئنوس ‌آیرس آرژانتین است.

هر سه فیلم حاضر در این جشنواره، پیش از این در جشنواره‌های ملّی و بین‌المللی بسیاری به نمایش درآمده‌اند و جوایز مختلفی دریافت کرده‌اند. برخی از جوایز این فیلم‌ها به این شرح‌اند:

جایزه‌ اول بهترین فیلم جشنواره‌ بین‌المللی «Job Film Days» ایتالیا، جایزه‌ بهترین فیلم جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Avalonia» آمریکا، جایزه‌ بهترین فیلم دانشجویی جشنواره ‌بین‌المللی فیلم«Ahmedabad» هندوستان، جایزه‌ بهترین فیلم جشنواره‌ ‌بین‌المللی فیلم «FFTG Awards» آمریکا، جایزه‌ برنزی بهترین فیلم سوّم و بهترین بازیگر دهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Albavabeh» الجزایر، جایزه‌ ویژه‌«Serenade»، دیپلم افتخار و تندیس بهترین فیلم دوّمین جشنواره‌ ‌بین‌المللی فیلم «Diogenes» گرجستان.

اختتامیه‌ چهارمین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی ۱۵سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی مطابق با ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در شهر بوئنوس ‌آیرس آرژانتین برگزار خواهد شد.

 

انتخاب سه فیلم از سید مرتضی سبزقبا برای حضور در جشنواره‌ آرژانتین

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها