مدیریت منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان در مقابل بی قانونی ایستادند

مصوبه شورای شهر خرمشهر باطل شد

شورای شهر خرمشهر روز دوشنبه بدون اطلاع قبلی و به بهانه عدم سکونت شهردار، او را برکنار کردند.

مصوبه شورای شهر خرمشهر باطل شد

برخی از اعضای شورای شهر خرمشهر در اقدامی غیرقانونی و بدون اطلاع قبلی و به بهانه عدم سکونت، شهردار این شهر را برکنار کردند.

بعد از اطلاع و ورود مسئولان استانداری خوزستان و مدیریت منطقه آزاد اروند به ماجرای برکناری غیرقانونی شهردار خرمشهر امروز چهارشنبه ١١ اسفند ١٤٠٠ این حکم از سوی مدیریت منطقه آزاد اروند لغو گردید.

ورود قاطعانه و سریع مدیریت منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان به این ماجرا و لغو مصوبه غیرقانونی شورای شهر خرمشهر این پیام را به مدیران استان بالاخص ادارات آبادان و خرمشهر مخابره می کرد که دیگر استان خوزستان مخصوصا منطقه آزاد اروند جایی برای بی قانونی، بی نظمی و سوء استفاده برخی مدیران متخلف نخواهد بود و همه باید به حاکمیت منطقه آزاد احترام گذاشته و به قوانین حاکمیتی آن پایبند باشند.

از دید متخصصین و کارشناسان، پرداخت ٦ ماه حقوق معوقه کارگران و پرسنل شهرداری بصورت یکجا، خرید و نصب تعداد زیادی سطل های زباله در سطح شهر، تعمیر کارخانه آسفالت و ماشین آلات سازمان عمران شهری و … آنهم در کمتر از ٣ ماه از روی کار آمدن مهندس کمایی به عنوان شهردار خرمشهر کارنامه قابل قبولی محسوب می شود اما جلسه اخیر شورای شهر خرمشهر نشان داد طراحان و بازیگران پشت پرده با عزل مهندس کمایی به فکر کار و تحول شهر نیستند و امورات دیگری را دنبال می کنند.

قابل ذکر است شهردار و خانواده اش از روز اول ساکن خرمشهر بوده و فرزند مهندس کمایی در یکی از مدارس خرمشهر مشغول به تحصیل می باشد.

منبع: روزنامه نسيم خوزستان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها