حضور نماینده اهواز در شورای اداری شهرستان حمیدیه/ بررسی مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان با نظارت میدانی دکتر جویجری

دکتر جویجری عنوان کرد: احداث شهرک صنعتی حمیدیه و ایجاد فرصت های شغلی جدید در دستور کار قرار دارد/ عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی به‌ زودی آغاز می‌شود/ اجرای فاز اول شبکه فاضلاب حمیدیه در ماههای آینده

دکتر شبیب جویجری نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری ها و نظارت میدانی جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه، با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان حمیدیه مهمترین مسائل و مشکلات این شهرستان از جمله مسأله اشتغال جوانان و اجرای طرح های زیربنایی بررسی و مصوبات مهمی نیز در نظر گرفته شد.

دکتر جویجری عنوان کرد: احداث شهرک صنعتی حمیدیه و ایجاد فرصت های شغلی جدید در دستور کار قرار دارد/ عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی به‌ زودی آغاز می‌شود/ اجرای فاز اول شبکه فاضلاب حمیدیه در ماههای آینده

بررسی وضعیت بیکاری و راهکارهای اشتغال جوانان حمیدیه یکی از اهداف مهم سفر دکتر جویجری به شهرستان حمیدیه بود که با دعوت از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، تصمیم های مهمی در این خصوص گرفته شد.  

دکتر جویجری در این نشست با بیان اینکه مدیران ادارات برای حل مشکلات مردم باید پیگیری و تلاش مضاعف داشته باشند، اظهار کرد: مشکلات مردم با پیگیری و تلاش مستمر توسط مسئولان قابل حل است. 

نماینده اهواز در ادامه بر ضرورت کاهش آمار بیکاری جوانان در شهرستان حمیدیه تاکید کرد و گفت: نرخ بالای بیکاری در حمیدیه باید با برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد فرصت‌های شغلی در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای احداث شهرک صنعتی در شهرستان حمیدیه با هدف ایجاد فرصت های شغلی جدید برای جوانان، افزود: تمهیدات لازم و رفع موانع برای احداث شهرک صنعتی در حال انجام است و به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستور کار قرار دارد. 

دکتر جویجری با اشاره به مشکلات شهرستان حمیدیه، از آغاز فاز اول شبکه فاضلاب این شهرستان و اجرایی شدن آن در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: یکی از مشکلات شهرستان حمیدیه عدم وجود شبکه فاضلاب است که فاز اول این پروژه به زودی اجرایی می شود.

وی در ادامه به پیگیری های انجام شده برای اخذ مجوز و ایجاد مرکز فنی و حرفه ای در شهرستان حمیدیه اشاره کرد و مهارت آموزی و توانمندی جوانان برای اشتغال را ضروری دانست.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی همچنین از تامین یک دستگاه آمبولانس برای مجموعه شبکه بهداشت و درمان حمیدیه خبر داد و بر لزوم تجهیز مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان تاکید کرد. 

دکتر جویجری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان حمیدیه به زودی آغاز می‌شود؛ گفت: بیمارستان و مرکز درمانی نیاز ضروری و مطالبه به حق مردم این منطقه است که پیگیری ها برای اخذ مجوز ساخت آن به ثمر نشست و امیدواریم با احداث این بیمارستان، خدماتی مطلوب و در شأن مردم منطقه ارائه شود.

منبع: اهواز فردا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها