بیمارستان‌ های معین کرونا در خراسان شمالی اعلام شد

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ورود استان به پیک ششم کرونا و لزوم برنامه‌ریزی برای ساماندهی امکانات و خدمات درمانی، نحوه پذیرش بیماران بستری، سرپایی و اطفال در بیمارستان‌های استان را اعلام کرد.

بیمارستان‌ های معین کرونا در خراسان شمالی اعلام شد

دکتر محمدرضا جمعه‌زاده، با اشاره به آمادگی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان برای مقابله با پیک ششم کرونا، اظهار کرد: با تصمیم کمیته علمی کرونا، بیمارستان‌های معین برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی استان مشخص شدند.

وی افزود: بر این اساس در مرکز استان، بیمارستان امام رضا(ع) مرکز مراجعه بیماران سرپایی بزرگسال، بیمارستان امام حسن(ع) مرکز ریفرال بیماران بستری بزرگسال و بیمارستان امام علی(ع) مرکز ریفرال بیماران بستری و سرپایی اطفال تعیین شدند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: در شهرستان شیروان، بیمارستان آیت‌الله هاشمی مرکز ریفرال بستری و سرپایی بزرگسالان و بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان مرکز ریفرال بستری و سرپایی اطفال ارائه خدمات می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیمارستان جوادالائمه(ع) شهرستان جاجرم نیز مرکز ریفرال بستری و سرپایی اطفال و بزرگسال تعیین شده است، تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده، بیمارستان ثامن الائمه تامین اجتماعی بجنورد نیز بیماران بستری و سرپایی کووید بزرگسال و اطفال را در دوران پیک ششم پذیرش خواهد کرد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها