تردد در محور نهاوند _نورآباد به‌ دلیل کولاک شدید امکان‌ پذیر نیست

رئیس اداره راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای شهرستان نهاوند گفت: عملیات بازگشایی و برف‌ روبی در سه محور اصلی و شریانی نهاوند در حال انجام است و تردد در محور نهاوند_نورآباد به دلیل کولاک شدید امکان‌پذیر نیست.

تردد در محور نهاوند _نورآباد به‌ دلیل کولاک شدید امکان‌ پذیر نیست

علی‌رضا سیاهوشی، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات بروف‌روبی در سه محور اصلی و شریانی شهرستان نهاوند که شامل محور نهاوند_ نورآباد، نهاوند_بروجرد و محور نهاوند_کرمانشاه‌ است با تلاش‌های نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان در حال انجام است.
وی افزود: در دو محور اصلی نهاوند _ بروجرد و محور نهاوند_کرمانشاه عملیات بروف‌روبی انجام شده و خوشبختانه برای تردد در این دو محور مشکل خاصی وجود ندارد.
سیاهوشی با بیان این‌که تاکنون بیشترین عملیات برف‌روبی در این سه محور اصلی و مهم شهرستان توسط اداره راهداری شهرستان انجام شده‌ است، تصریح کرد: در محور نهاوند _نورآباد به دلیل بارش شدید برف و کولاک شدید، عدم دید مناسب و یخبندان قابل تردد نیست اما اکیپ‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان در حال تلاش برای بازگشایی این محور هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند ادامه داد: در حال حاضر عملیات برف‌روبی و بازگشایی در محورهای اصلی و شریانی شهرستان نهاوند در اولویت اداره راهداری است و اکیپ‌های راهداری در حال فعالیت در این محورها هستند و بعد از آن بازگشایی محورهای فرعی و روستایی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به مسدود شدن محورهای روستایی بخش خزل نهاوند، اضافه کرد: تعدادی از  محورهای روستایی در بخش خزل مانند روستاهای تپه‌علی و امیرآباد به خاطر بارش برف مسدود شده است که به محض اتمام عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی، برف‌روبی این روستاها را انجام خواهیم داد.
سیاهوشی یادآوری کرد: روز گذشته نیز راه‌های تعدادی از این  روستاها بازگشایی شده اما به دلیل اینکه مسیر این روستاها کوهستانی هستند و هم‌چنین کولاک و وزش شدید باد مسیر این روستاها را دوباره مسدود کرده است.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند در خاتمه از شهروندان خواست که به خاطر شرایط بد آب‌و هوایی از تردد در محورهای اصلی شهرستان خصوصا محور نهاوند_نورآباد خودداری کنند و برای تردد در محورهای نهاوند_بروجرد و نهاوند_کرمانشاه حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها