حدود ۲۲ کیلوگرم موادمخدر در نهاوند و فامنین کشف شد

عوامل انتظامی شهرستان های نهاوند و فامنین در عملیات های جداگانه ای موفق به کشف حدود ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

حدود ۲۲ کیلوگرم موادمخدر در نهاوند و فامنین کشف شد

فرمانده انتظامی نهاوند در این زمینه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهر نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت که در ادامه پلیس مواد مخدر پس از انجام اقدامات فنی، تخصصی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از منزل متهم اقدام کرد.

سرهنگ احمد ساکی تصریح کرد: عوامل انتظامی در بازرسی از منزل متهم ۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند که به همراه متهم به یگان انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد افزود: پلیس نهاوند با بهره گیری از ظرفیت های کارآمد اطلاعاتی و انتظامی و رصد و اشرافیت اطلاعاتی دقیق موضوع‌های مختلف شهرستان در حوزه های مختلف جرایم را رصد و برآورد می کند.

کشف سه کیلوگرم مواد مخدر در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین اظهار داشت: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان فامنین بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، اعضای این باند قصد دارند یک محموله تریاک را از تهران به همدان منتقل کنند.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: با هوشمندی ماموران در یک اقدام ضربتی خودروی متهمان در جاده ساوه - همدان شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن، سه کیلوگرم تریاک از زیر زاپاس کشف شد.

وی یادآوری کرد: همچنین اواخر هفته گذشته از یک دستگاه خودرو ۹ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شده بود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها