برخورد قانونی با مقصران حادثه مرگ کودک ۴ ساله در حمله سگ

دادستان مرکز خراسان جنوبی گفت: در صورت احراز کوتاهی مسئولان در مرگ کودک چهار ساله در حمله سگ، با آنها برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

برخورد قانونی با مقصران حادثه مرگ کودک ۴ ساله در حمله سگ

حجت‌الاسلام علی نسائی با اشاره به حادثه دلخراش فوت کودک بیرجندی در اثر گازگرفتگی سگ‌های بلاصاحب گفت: این پرونده هم اکنون در جریان است و مسئولان چنانچه قصور و کوتاهی کرده باشند باید پاسخگو باشند.

وی در خصوص کلاهبرداری های برخی با هدف کمک به حیوانات در فضای مجازی، به مردم هشدار داد.

دادستان مرکز خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بایستی شهرداری ظرف یک ماه آینده نسبت به جمع آوری سگهای بلاصاحب از حوزه شهر اقدام کند، گفت: مردم هم باید از غذا دادن غیر اصولی به اینگونه حیوانات که سلامت و بهداشت جامعه را به خطر می اندازند خودداری کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سعید
    1

    واقعا دردآوره،متاسفانه چند ساله داریم فریاد میکنیم این سگهای ولگرد رو نابودکنیدولی کو گوش شنوا!سگهای ولگرد نه تنهاباعث خطرات جانی برای انسانهاست بلکه باعث تخریب محیط زیست هم میشوند!

  • ناشناس
    1

    خواهشا این سگهای ولگرد رو نابود کنید؛این سگهای وحشی چیزی کمتر ازگرگ نیستند!

  • ایت الله
    1

    عقیم کردن سگهای ولگرد محاربه با خدا

  • ناشناس
    1

    اقای دادستان خودش مسول پیشگیری از وقوع جرم است و باید قبل از این اتفاق به شهرداری هشدار می داد.

  • حسن
    1

    متاسفانه بعضی ازما مقلد سطحی بعضی رفتارهای غربیها هستیم بدون رعایت ملاحظات اخلاقی و اجتماعی و قانونی که آنها را از ما ممتاز می کند. کسی که حیوانی را نگه می دارد حق ندارد آن را رها کند. اگر خرید و فروش حیوان جایی ثبت شود و خریدار قانونا پاسخگو و مسئول شود، این وقایع پیش نمیامد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها