برگزاری تور و ورکشاپ عکاسی صنعتی در اهواز

آموزشگاه باغچه با همکاری شرکت لوله سازی اهواز، جمعه 19 آذر، ورکشاپ آموزشی-تخصصی عکاسی صنعتی بهمراه تور عکاسی صنعتی در کارخانه لوله سازی اهواز برگزار می کند.

برگزاری تور و ورکشاپ عکاسی صنعتی در اهواز

خوزستان با دربرداشتن صنایع مهم و بزرگی همچون نفت، گاز، پتروشیمی ها، بنادر، سدها، فولاد، لوله سازی و ... جزو منزلگاه های اصلی عکاسی صنعتی در ایران بشمار می رود ولی علیرغم پتانسیل عظیم صنعت در استان غنی خوزستان، متاسفانه تاکنون آن طور که باید، در جهت معرفی صنایع به نسل های جدید و مشارکت عکاسان برای تجربه عکاسی صنعتی در محیط های تخصصی، اقدام های مستمر و مفیدی صورت نگرفته است.

در همین راستا و با توجه به اینکه شرکت لوله‌سازی اهواز بعنوان بزرگترین تولیدکننده لوله در خاورمیانه و با سابقه ترین شرکت در زمینه ساخت و پوشش لوله ی ایران در زمینه صنایع نفت ، گاز، پتروشیمی و آب و با سابقه ای بیش از نیم قرن فعالیت مفید و حرفه ای، قطعا یکی از مهمترین پتانسیل های صنعت خوزستان و یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی صنعتی در خوزستان می باشد و با درنظر گرفتن علاقه هنرجویان و عکاسان خوزستان در رشته عکاسی، به عکاسی صنعتی، معاونت بخش عکاسی آموزشگاه باغچه در اهواز، تصمیم بر آن گرفته تا جمعه 19 آذر 1400 ورکشاپ تخصصی-آموزشی عکاسی صنعتی بهمراه تور عکاسی صنعتی در کارخانه لوله سازی اهواز را برگزار نماید.

همچنین در حاشیه اجرای این تور عکاسی صنعتی، یک مسابقه ی عکس مخصوص شرکت کنندگان، با اهدای جوایز نفیس نیز برگزار خواهد شد.

مدرس این ورکشاپ آقای علیرضا مردانی است که در کارنامه اش، داوری جشنواره های مختلف استانی و ملی، کسب جوایز متعدد، شرکت در نمایشگاه های مختلف، تدریس در دانشگاه و بیشتر از 15 سال سابقه عکاسی صنعتی برای شرکت های نفت، ملی حفاری، فولاد، وزارت نیرو، بنادر، پتروشیمی ها و ... دیده می شود.

علاقمندان به شرکت در این ورکشاپ می توانند تا روز پنجشنبه 18 آذر از طریق تماس با شماره ۰۹۱۶۴۵۰۰۰۴۵ و یا با مراجعه حضوری به آدرس آموزشگاه واقع در اهواز، 24 متری، خیابان شریف زاده، نبش خیابان موسوی، نسبت به ثبت نام در این ورکشاپ یا کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که آموزشگاه باغچه بعنوان فعالترین مرکز آموزش هنری در خوزستان، در بخش های عکاسی، ادبیات، گرافیک، سینما و طراحی لباس، دوره های آموزشی متعددی را برگزار کرده و طی سالهای گذشته با برگزاری بیش از 500 کلاس هنری، میزبان چندین هزار هنرجو بوده است.

4b4f12dc-6d07-4775-aed5-a66ac84155a2

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها