گاز ۹۰ درصد مشترکان غرب تهران وصل شد

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: گاز ۹۰ درصد مشترکان غرب تهران که روز قبل (دوشنبه ۱۵ آذر) در پی آتش‌سوزی لوله فشار قوی گاز در منطقه شادآباد قطع شده بود، وصل شده است.

گاز ۹۰ درصد مشترکان غرب تهران وصل شد

آقای محمد عسگری در این باره گفت: شامگاه دوشنبه (۱۵ آذرماه) در پی این حادثه گاز حدود ۱۰ هزار مشترک قطع شده بود و اکنون تنها گاز ۱۰ درصد مشترکان وصل نشده که آن‌ها نیز به‌زودی به شبکه متصل می‌شوند.

به گفته وی، عملیات تعمیر و ترمیم خطوط لوله در منطقه شادآباد انجام شده است و مأموران شرکت گاز برای وصل خطوط گاز مشترکان اقدام می‌کنند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران افزود: اکنون گاز ۹۰ درصد مشترکان وصل شده و ۱۰ درصد باقیمانده نیز به این دلیل است که بعضی از مشترکان در منزل حضور ندارند و برای اتصال کل مشترکان یک آپارتمان و یا مجتمع مسکونی همه مشترکان باید حضور داشته باشند که مأموران شرکت گاز شماره تلفن‌هایی در اختیار مشترکان قرار دادند که به محض اعلام حضور غایبان شبکه برقرار خواهد شد.

عسگری اعلام کرد که اکنون گاز حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ مشترک قطع است.

گفتنی است؛ روز دوشنبه (۱۵ آذر) بر اثر اصابت بیل مکانیکی شهرداری تهران، خط لوله گاز فشار قوی در منطقه شادآباد در غرب تهران دچار حادثه و آتش‌سوزی شد که بر اثر آن گاز ۱۰ هزار مشترک قطع شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها