انتظارات ایلام از وزیر کشور از زبان رئیس مجمع نمایندگان استان

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار ایلام با تشکیل یک تیم کارآمد برای اشتغال جوانان چاره‌اندیشی کند.

انتظارات ایلام از وزیر کشور از زبان رئیس مجمع نمایندگان استان

بهزاد علیزاده، در مراسم معارفه استاندار جدید ایلام از برگزارکنندگان کنگره بزرگ ۳ هزار شهید استان قدردانی و اظهار کرد: از زحمات آقای نوذری تشکر می‌کنیم و از استاندار جدید که قبلا مسئولیت معاون سیاسی استانداری ایلام را بر عهده داشته و با فضای استان آشنا است می‌خواهیم از تمام فرصت‌های موجود استان برای رشد و اعتلای آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه استاندار جدید از  نظرات نماینده محترم ولی فقیه در استان، ظرفیت جوانان، نخبگان، معتمدین، دانشگاهیان، معلمان و همه‌ی کسانی که دل در گرو توسعه استان دارند، استفاده کنند، گفت: تقویت روح وحدت و انسجام در استان، ارتباط موثر و مستقل با رسانه‌ها به دلیل مطلع بودن از مطالبات مردم، رعایت عدالت در استفاده از ظرفیت‌های استان و استفاده از نیروهای جوان، خلاق، جهادی و انقلابی، استفاده از ظرفیت نفت، گاز و کشاورزی و پتانسیل۴۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دستور کار استاندار جدید قرار گیرد.

علیزاده به احصاء پروژه‌های نیمه تمام به عنوان پاشنه آشیل استان اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر به این موضوع خیلی کمتر پرداخته شده و با تشکیل یک تیم کارآمد در خصوص اشتغال جوانان چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور خواستار  بهبود وضعیت مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کمک به استان ایلام از محل اعتبارات ستاد بحران ، استفاده از مرز چیلات به عنوان یکی از مرزهای مناسب جهت توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشور عراق و توجه به طرح پیشنهادی استان در حوزه تقسیمات کشوری شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها