پرداخت مطالبات خرماداران قبل از پایان آذرماه/ لزوم تسریع جبران خسارت های وارده به کشاورزان خوزستانی ناشی از خشکسالی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید تضمینی خرما امسال برای اولین بار در کشور با پیشنهاد بنده و مساعدت وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، گفت: با توجه به مشکلات معیشت کشاورزان با همکاری و طبق دستور وزیر، مطالبات نخل داران تا پایان آذرماه امسال پرداخت خواهد شد.

پرداخت مطالبات خرماداران قبل از پایان آذرماه/ لزوم تسریع جبران خسارت های وارده به کشاورزان خوزستانی ناشی از خشکسالی

مجتبی یوسفی یکشنبه (٣٠ آبان) بعد از  جلسه با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: بعد از پیشنهاد بنده  و با پیگیری‌های انجام شده و با تدبیر  وزیر جهاد کشاورزی محصولات خرما را برای اولین بار خرید تضمینی شد. 

وی افزود: با پیگیری انجام شده و دستور تامین اعتبار و پرداخت مطالبات نخل دارانی که محصولاتشان خرید تضمینی شده است قبل از پایان آذرماه امسال انجام خواهد شد. 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای ادامه کار فاز دوم پرورش ماهی آزادگان جهت جابجایی و تأمین اعتبار از ردیف سایر اعتبارات با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه دستور ویژه‌ای از سوی وزیر داده شد. 

یوسفی تصریح کرد: با توجه به معیشت کشاورزان خوزستانی که در خشکسالی و تنش آبی امسال با مشکل مواجه بودند، جبران خسارت های وارده به آنها با سرعت بیشتری انجام می شود. 

همچنین یوسفی در پایان خبر داد:  در این جلسه مقرر شد لایروبی انهار کشاورزی در برخی از روستاهای حوزه انتخابیه به ویژه شهرستان کارون و روستای ابودبس انجام شود.

IMG_20211122_120630_913

IMG_20211122_120637_454

IMG_20211122_120645_482

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها