دختر اهوازی رتبه ۷۰ کنکور، قربانی عمل زیبایی شد

یک دختر اهوازی رتبه ۷۰ کنکور، به دنبال تزریق دارو جهت عمل زیبایی توسط افراد غیرمتخصص، قربانی عمل زیبایی شد.

 دختر اهوازی رتبه ۷۰ کنکور، قربانی عمل زیبایی شد

به گزارش خبرفوری، متاسفانه دختر جوان ۱۹ ساله اهوازی به دنبال تزریق دارو جهت عمل زیبایی توسط افراد غیرمتخصص در یکی از کلینیک های شهر اهواز دچار ایست قلبی تنفسی شد و پس از چندین بار CPR تلاش کادر پزشکی برای نجات وی بی نتیجه ماند. گفتنی است وی دچار مرگ مغزی شده است و هم اکنون در کما بسر می برد.

این دختر ۱۹ ساله موفق به کسب رتبه ۷۰ کنکور سراسری شده بود و جای تأسف دارد که به این صورت سلامتی خود را از دست داد. متاسفانه در ماه های اخیر شاهد اوج گیری فعالیت مراکز و کلینیک های زیبایی و رشد تصاعدی مراجعه خانم های جوان به این مراکز هستیم که هر بار با فاجعه ای خبرساز می شوند.

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    3

    خدا رحمتش کنه ولی یعنی اون دماغ اینقدر بد بود که حاضر بود جونش بخطر بیفته؟

  • ناشناس
    1

    خیلی متاثر شدم .خدا به خوانواده اش صبر بده ..من نمیدونم چرا مسولین این مراکز رو تعطیل نمیکنند که دارند با جون مردم بازی میکنند

  • ناشناس
    0

    ایران یکی ازپرمصرف ترین لوازم آرایشی است خداخودش نقاشه

  • حداد
    4

    در جواب ناشناس که مسئولین چرا این مراکز را نمی بندند : چون مسئولین ولایت اسلامی در کاری که برای انها منافع نداشته باشد دخالت نمی کنند ، اول هر ماه حق و حساب خود را می گیرند و شتر دیدی ندیدی .

  • ناشناس
    6

    بهتر که فوت کرد

  • هموطن
    2

    در حکومت اسلامی در سایه داشتن قانون خیلی زشت و پلید است چنین اتفاقاتی رخ می دهد و حتی کسی نیست که یقه مسئولین ذیربط خصوصا وزارتخانه‌های مربوطه را بگیرد.متاسفانه مسئولین رده بالای مملکت ما از یکطرف بیشتر دنبال سیاست بازی و جناح بازی های خودشان هستند واز یک طرف هم درگیر مسائل پوچ و بی ارزش خارجی( به قول خودشان حل سیاست خارجی)که هیچ مشکلی اقتصادی و اجتماعی مردم را حل نکرده و نمی کند،را هستند که کلا مردم و مسائل داخلی کشور را فراموش و رها کرده اند.حتی انقدری که مسئولین درمورد مسائل دینی و شرعی هم که خودشان ادعای دین ومذهب رادارند و از ان دم می زنند فقط یک شایعه وتطاهر است،بطوریکه مسائل شرعی ودینی مردم را هم رها وبه حال خود گذاشته اند.ودیگر خبری از دین ومذهب نیست و هرکس به فکر ایست که به هر راهی که ممکن است دنبال لقمه نانی باشد و بس.افسوس و هزاران افسوس!

  • 0

    انشاءالله که پخش کنید

  • ....
    0

    ظاهراتزریق چربی در مطب پزشک عمومی!!!!!!و توسط تکنسین!!!!؟؟؟؟؟؟

  • علی
    3

    وقتی نظارتی توکارنباشه نتیجه اش همین میشه !!!!
    دختر به این باهوشی چطور فریب خورد!!!!؟
    قانون شلخته نتیجه اش اینه!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها