ضرورت توجه شهردار بجنورد به حاشیه‌ نشینی و آسیب‌ های اجتماعی

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه شهردار بجنورد به حاشیه‌ نشینی و آسیب‌ های اجتماعی تاکید کرد.

ضرورت توجه شهردار بجنورد به حاشیه‌ نشینی و آسیب‌ های اجتماعی

سید محمد پاکمهر در آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد که امشب در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: بجنورد استعدادهای بالایی در آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشینی دارد که باید مدیریت شهری به آن‌ها ورود کند.

وی ترافیک بالا، آلایندگی و افزایش مهاجرت از روستاها به حاشیه شهر بجنورد را از دیگر مشکلات مرکز استان دانست و افزود: این‌ها پارادوکس‌هایی است که مرکز استان با آن‌ها روبروست و مدیریت شهری باید در راستای رفع آنها اقدام کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، مدیریت صحیح شهرداری مرکز استان را مدیریتی مبتنی بر درآمد و هزینه دانست و گفت: شهردار خوب، فردی است که برنامه‌های خود را با خرد جمعی حاکم بر شورا عملیاتی کرده و درآمد پایدار برای شهر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با هزینه زیاد و درآمد کم سرانجام خوبی ندارد، تاکید کرد: بجنورد نگین خراسان شمالی و چشم و چراغ استان است و باید با نگاهی بلند به قابلیت‌های آن، زمینه توسعه بیش از پیش آن را فراهم کرد.

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها