مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

آماده برگزاری حضوری کلاس‌ ها هستیم/ واکسینه شدن ۹۰ درصد معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به واکسینه شدن ۹۰ درصد معلمان استان گفت: آماده برگزاری حضوری کلاس‌ها در صورت تصویب ستاد کرونا هستیم.

آماده برگزاری حضوری کلاس‌ ها هستیم/ واکسینه شدن ۹۰ درصد معلمان

محمد علی واقعی اظهار کرد: برای آماده‌ سازی مدارس جهت شروع به فعالیت آموزشی در آغاز سال تحصیلی، شورایی به نام شورای پروژه مهر از خرداد در خراسان‌ جنوبی شروع به فعالیت کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی گفت: این شورا در قالب کارگروه‌های متعدد بحث فضای مدارس، تجهیزات، نیروی انسانی و… را مورد بررسی قرار می‌ دهد تا نیازهای هر مدرسه برای شروع به کار آموزشی احصاء شود.

واقعی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد معلمان و کادر اداری مدارس ما واکسن زده‌اند، بیان‌ کرد: در صورت تصویب ستاد ما آمادگی کامل را برای برگزاری کلاس‌های درس در مهرماه داریم و مشکل خاصی در خراسان‌جنوبی از این جهت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در ۱۸ ماه گذشته سه میلیارد تومان سرانه بهداشتی به مدارس خراسان‌ جنوبی واریز شده است، ادامه‌ داد: امسال نیز قبل از شروع به کار مدارس سرانه بهداشتی برای مدارس خراسان‌ جنوبی واریز خواهد شد تا از این جهت دغدغه‌ ای وجود نداشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی گفت: سال گذشته با احتساب نوآموزان پیش دبستانی ما ۱۷۲ هزار دانش‌آموز در خراسان‌جنوبی داشتیم که امسال طبق روال سال‌های قبل دو- سه هزار به این جمعیت افزوده می‌شود.

واقعی یادآور شد: در بحث آموزش غیرحضوری نیز ما در مناطقی که زیر ساخت اینترنتی وجود داشته است روال کار آموزش را ادامه دادیم و همچنین بررسی کردیم که در خراسان‌جنوبی چه تعداد دانش‌آموز از داشتن تبلت‌بی بهره هستند.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های ما حدود ۱۸ هزار دانش‌آموز از داشتن گوشی و تبلت بی‌بهره بودند که البته بسیاری از آنان در مناطقی زندگی می‌کردند که اصولاً زیرساخت اینترنت وجود نداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی یادآور شد: مسئولان مربوط در شرکت ارتباطات وعده داده‌ اند که تا پایان سال ۱۴۰۰ همه مدارس خراسان جنوبی را به شبکه ملی اطلاعات متصل و زیرساخت اینترنت را در آنجا به وجود آورند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروند
    0

    احمق معلم ها واکسینه شدن تا دانش اموزان با واکسن معتبر فایزر یا جانسون اند جانسون و مودرنا واکسینه نشوند از خیر درس خواندن فرزندانمان در سال ۱۴۰۱ میگذریم .میخواهیم زنده و سلامت باشن بعد درس بخوانند .ایتو تو اون کله خر خودت و تیمت فرو کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها