در بازدید عضو شورای شهر اهواز از کوی عین دو

اقدام جهادی نیاز امروز کلانشهر اهواز برای رفع مشکلات است

عضو شورای شهر اهواز در بازدید از منطقه محروم عین دو به وضعیت نامطلوب فاضلاب در این منطقه اشاره کرد.

اقدام جهادی نیاز امروز کلانشهر اهواز برای رفع مشکلات است

سید ناصر مهداوی گفت: معضل بالازدگی فاضلاب یکی از دغدغه های مردم کلانشهر اهواز است که متاسفانه شاهد بغرنج تر شدن این معضل هستیم و قطعا زنگ خطری جدی برای سلامت و جان مردم است.

عضو شورای شهر اهواز در بازدید از منطقه محروم عین دو به وضعیت نامطلوب فاضلاب در این منطقه اشاره کرد و گفت: بالازدگی فاضلاب یکی از معضلات بزرگ مردم اهواز است که متاسفانه در این منطقه این مشکل با وجود انباشت پسماند مشاهده شد که قطعا زنگ خطری جدی برای سلامت و جان مردم منطقه است.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز افزود: معضل سیستم نامتعادل فاضلاب تنها مختص به کوی عین دو نیست بلکه بیشتر نقاط این کلانشهر با این معضل دست و پنجه نرم می کنند و نیاز به یک اقدام اساسی برای رفع آن است.

مهداوی همچنین به وضعیت نامناسب آسفالت و نبود آن در برخی مناطق اشاره کرد و گفت: بسیاری از مناطق محروم کلانشهر اهواز همچنان از وجود آسفالت بی بهره اند، انتظار می‌رود از مسئولین ذیربط با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان نسبت به رفع مشکلات مناطق محروم، اهتمام بیشتری جهت حل این مسائل داشته و در اولویت مان باشند.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: برای حل معضلات کلانشهر اهواز کاردجهادی نیاز است که با همگرایی میان دستگاه های خدمات رسان و مسئولین برای ارائه خدمات هرچه بهتر این مسایل قابل حل است.

این عضو شورای شهر اهواز درباره برنامه های پیش رو نسبت به جذب اعتبار در نظر گرفته شده از سوی صندوق توسعه ملی برای رفع معضل فاضلاب اهواز گفت: بنا است در آینده ای نزدیک بین شهرداری، شورا و نمایندگان مجلس و همچنین با پیگیری نماینده ولی فقیه در استان یک قرارگاهی تشکیل و کار مشترکی آغاز شود. همچنین پس از آن با روی کار آمدن استاندار جدید بتوانیم پی‌گیری جدی تری برای مطالبات به حق مردم اهواز داشته باشیم.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها