معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان:

۱۱ بیمار کرونایی در کاشان جان باختند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از شهروندان ساکن در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

۱۱ بیمار کرونایی در کاشان جان باختند

مهدی دلاوری اظهار کرد: مراجعان به کلینیک های حاد تنفسی در روز گذشته ۵۶۷ نفر بودند که ۴۱۴ نفر به کرونا ویروس مبتلا شده اند که حداقل ۲ سال و حداکثر ۸۸ سال بوده است و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند و تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر جان باختند.

وی افزود: مجموع بستری‌های حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان به ۷۷۰ بیمار رسید که ۷۶ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. همچنین سه هزار و ۵۶۸ در مراکز ریفرال کرونا پذیرش شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: علاوه بر بیماران بستری، ۲۹۴ نیز به صورت موقت در بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که ۵۳ نفر بستری فقط در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

دلاوری تاکید کرد: انجام هر اقدامی فقط در زمان خود موثر است و اکنون وظیفه شرعی و قانونی همه است که ماسک بزنند تا باعث انتقال بیماری و مرگ دیگران نشوند. استفاده از ماسک باعث می شود به بیماری مبتلا نشویم و مهمتر از آن می تواند از انتقال بیماری توسط ما به دیگران جلوگیری کند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها