شهردار جدید کاشان معرفی شد

حسن بخشنده با کسب همه آرا اعضای ششمین دوره شورای شهر به عنوان شهردار جدید کاشان معرفی شد.

شهردار جدید کاشان معرفی شد

پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشان به منظور معرفی شهردار منتخب ششمین دوره مدیریت شهری امروز برگزار شد.

اولین بخش دستورجلسه این هفته شورای شهر کاشان انتخاب شهردار جدید این شهر بود که در نهایت حسن بخشنده با کسب همه آرا ۹ عضو شورای شهر به عنوان شهردار کاشان انتخاب شد.

وی در این جلسه با اشاره به بخشی از برنامه‌هایش برای سکانداری شهرداری کاشان اظهار داشت: کاشان شهری تاریخی با پیشینه قوی است و از این رو حفظ این جایگاه و ساختار در دستور کار شهرداری قرار دارد.

هوشمند سازی شهرداری کاشان برای مبارزه با فساد

شهردار کاشان با اشاره به اینکه با بیان اینکه استفاده از نظر همه کارشناسان، نخبگان و صاحب نظران برای مدیریت شهر کاشان در اولویت برنامه‌ ها خواهد بود، تصریح کرد: ایجاد محل درآمدهای پایدار، احیای مشاغل فراموش شده شهری، برون سپاری فعالیت‌های شهرداری و تمرکز بر نظارت جدی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

وی هوشمند سازی فعالیت‌های شهرداری با هدف مبارزه با فساد را از دیگر برنامه‌هایش در شهرداری کاشان اعلام کرد و ابراز داشت: راه‌اندازی شهرداری شیشه‌ای می‌تواند تنها راهکار مبارزه با فساد باشد.

بخشنده توسعه دیپلماسی شهری را نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری کاشان در چهار سال پیش رو اعلام کرد و ادامه داد: حضور در دهکده جهانی مستلزم تعامل با دانشگاه و تغییر مدیریت سنتی به مدرن و داشتن شهری هوشمند و امن است و با دیپلماسی شهری می‌توان به این مهم دست یافت.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها