فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

۱۵۰۸ سارق در خراسان شمالی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از وقوع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ فقره سرقت طی ۴ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: هزار و ۵۰۸ سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

۱۵۰۸ سارق در خراسان شمالی دستگیر شدند

سعید مطهری زاده اظهار کرد: از ابتدای سال ۵ هزار و ۷۰۹ نفر مجرم توسط پلیس استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعداد کل دستگیر شدگان به نسبت مدت مشابه در سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است، گفت: از میان دستگیر شدگان ۵ هزار و ۳۲۸ نفر را متهمان مرد و ۳۸۱ نفر را متهمان زن تشکیل می‌دهند.

وی همچنین به بحث وقوع سرقت‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در این مدت ۴ هزار و ۷۳۱ مورد سرقت در استان به وقوع پیوسته که در همین رابطه با تلاش مأموران انتظامی و پلیس آگاهی استان هزار و ۵۰۸ نفر سارق نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

مطهری زاده ادامه داد: در همین بازه زمانی ۲۵ هزار و ۳۵۵ فقره پرونده در خصوص جرایم مختلف در سطح استان تشکیل شده که به نسبت سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در ۴ ماهه سال جاری تعداد ۶۹ هزار و ۶۶۱ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است، تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده میزان تماس‌های دریافتی با این مرکز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲ درصدی همراه بوده است.

وی به حوزه تصادفات درون و برون شهری در سطح استان نیز اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد ۱۸ مورد تصادف فوتی در حوزه درون شهری و ۶۷ مورد تصادف فوتی نیز در حوزه برون شهری به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متأسفانه در اثر تصادفات به وقوع پیوسته در حوزه درون شهری ۱۸ نفر و برون شهری نیز ۸۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: در این مدت در حوزه درون و برون شهری هزار و ۱۶۶ مورد از تصادفات جرحی و ۲ هزار و ۳۷۰ مورد نیز خسارتی بوده است.

مطهری زاده گفت: با تلاش مستمر و بی وقفه پلیس در این مدت ۷۵۷ کیلو و ۶۳۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۶ نفر قاچاقچی و ۲۸۰ نفر معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها