مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

پیش‌بینی افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در خوزستان تا مهرماه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به در دست ساخت بودن بیش از ۴۵۰ پروژه آموزشی در استان، گفت: امیدواریم تا مهر ماه حدود ۸۰۰ کلاس درس و تا پایان سال حدود ۲ هزار کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش بدهیم.

پیش‌بینی افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در خوزستان تا مهرماه

علی قربانی در حاشیه آیین بهره برداری از ۱۵۰ مدرسه برکت و ۱۵۰ مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی در مناطق محروم کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۳۰ پروژه با مشارکت بنیاد برکت در دست اقدام داشتیم که امروز در سفری که به ماهشهر داشتیم، به نمایندگی یک پروژه را در این شهرستان افتتاح کردیم. در سفری که دی ماه ۹۸ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به خوزستان داشت، مصوب شد که سه مدرسه دوازده کلاسه در ماهشهر تکمیل شود. این‌ها پروژه‌هایی بودند که سال‌ها به دلیل عدم تامین اعتبار، تعطیل مانده بودند که در کمتر از یک سال، آن‌ها را به بهره‌برداری رساندیم.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن بیش از ۴۵۰ پروژه آموزشی در خوزستان بیان کرد: در بیش از ۳۵۰ مورد آن، مشارکت خیرین مدرسه ساز را داریم. امسال با مشارکت بیش از ۲۱۰ میلیارد تومانی خیرین، فعلا رتبه اول کشوری را داریم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان تاکید کرد: امیدواریم که تا مهر ماه حدود ۸۰۰ کلاس درس و تا پایان سال حدود ۲ هزار کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش بدهیم و با جهشی که در سه سال گذشته داشتیم، بتوانیم به متوسط سرانه کشوری که ۵.۲۲ متر مربع برای هر دانش آموز است برسیم.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها