مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان خبر داد:

افزوده شدن ۱۸۵ کیلومتر فیبر و مدار خط به بخش انتقال برق خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از سال گذشته تاکنون ۳۰ کیلومتر فیبر نوری و ۱۵۵ کیلومتر مدار خط به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

افزوده شدن ۱۸۵ کیلومتر فیبر و مدار خط به بخش انتقال برق خوزستان

محمود دشت‌ بزرگ اظهار کرد: دو پروژه فوق توزیع پست موبیل جنوب غرب اهواز و برقداری ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت دشت آزادگان - سوسنگرد اصلی، در پست سرو دشت آزادگان به بهره‌ برداری رسید.

وی افزود: پست موبیل ۱۳۲.۳۳ کیلوولت جنوب غرب اهواز ۳۰ مگاولت آمپر ظرفیت و سه فیدر خروجی دارد و ارزش سرمایه‌گذاری آن ۲۶ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ ای خوزستان تصریح کرد: با بهره‌ برداری از این پست موبیل، ظرفیت جدید در شهر اهواز ایجاد شده است و با بهبود ولتاژی که ایجاد می‌کند، تقویت پایداری شبکه را به همراه خواهد داشت.

دشت‌ بزرگ در خصوص برقداری ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت دشت آزادگان-سوسنگرد اصلی، در پست سرو دشت آزادگان، عنوان کرد: این پروژه ۱۶ کیلومتر مدار طول دارد و ارزش سرمایه‌ گذاری آن ۴۶ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه تامین انرژی پست ۱۳۲ کیلوولت سرو در منطقه دشت آزادگان از اهداف بهره‌برداری از این پروژه بوده است، گفت: علاوه بر تامین برق موردنیاز منطقه در بخش‌های مختلف، برقداری ورود و خروج این خط در افزایش ضریب اطمینان شبکه برق ناحیه بهره‌برداری غرب اهواز تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ ای خوزستان گفت: از سال گذشته تاکنون ۳۰ کیلومتر فیبرنوری و ۱۵۵ کیلومتر مدار خط به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها