رییس شورای عالی مجمع نخبگان ایران:

نمایندگان در رای دهی به وزرای پیشنهادی، شایستگی و مصالح مردم رو درنظربگیرند نه مصالح شخصی و جناحی

رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران از جمله مسئولانی است خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مبادا صلاح مردم و کشور فدای برخی مصالح شخصی و حزبی و سیاسی شود.

نمایندگان در رای دهی به وزرای پیشنهادی، شایستگی و مصالح مردم رو درنظربگیرند نه مصالح شخصی و جناحی

کابینه پیشنهادی رییسی آخرین ساعات را برای کسب رای اعتماد یا عدم آن به انتظار نشسته است. از طرفی بهارستانی ها نیز در روزهای اخیر در تلاشند تا دکمه موافق و مخالفی را بی جهت کلیک نکنند که چند ماه دیگر مورد عتاب و بازخواست موکلان و اقشار مختلف جامعه قرار گیرند. دراین میان برخی از مجامع علمی و نخبگانی کشور نیز توصیه شان به کلای مردم در خانه ملت این است که" مراقب باشید تحت الشعاع برخی هیجانات و جریانات قرارنگیرید".

سید روح‌الله سیدی دبیرکل و رئیس شورای عالی مجمع نخبگان ایران از جمله مسئولانی است که دراین باره طی گفتگو با ما خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مبادا صلاح مردم و کشور فدای برخی مصالح شخصی و حزبی و سیاسی شود. در برهه بسیار حساس تر از قبل قرار داریم و ضروریست با انتخاب شایسته ها از هر طیف و جناح، به بازگرداندن اعتماد از دست رفته جامعه کمک کنیم.

وی افزود: برهمین اساس مجمع نخبگان ایران به عنوان بزرگترین نهاد غیردولتی فعال در حوزه حمایت و پشتیبانی از نخبگان و فرهیختگان و سرآمدان کشور، طبق رویه معمول در سالهای اخیر، نظرات تخصصی خود را در خصوص وزرای پیشنهادی دولت‌های گوناگون، که محصول ساعتها کار کارشناسی و بحث و تبادل‌نظر میان نخبگان و دانشمندان و کارشناسان هر حوزه تخصصی است به مجلس های ادوار مختلف ارائه داده و اکنون نیز پس از بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی از جمله: سید حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، حجت عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت، نظر مثبت خود را اعلام می دارد.

سیدی گفت: همواره استفاده از نخبگان کشور در بخش های مختلف از دغدغه هایی بوده که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته اما اکنون این امر با سکان داری افرادی چون وزرای پیشنهادی مذکور تحقق خواهد یافت و یقینا با خرد جمعی نخبگان بسیاری از معضلات سالهاست گریبانگیر گوشه و کنار کشور شده مرتفع می گردد.

رییس شورای عالی مجمع نخبگان ایران تصریح کرد: بررسی برنامه های وزرای یادشده، نشان می دهد گام دوم انقلاب، با تکیه بر برنامه‌های مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی، تحول مبتکرانه اجرایی، اقتصاد دانش‌بنیان، بسترسازی رشد حوزه‌های نوین کسب و کار، نگاه به توانمندی مغفول‌مانده داخلی و عبور هر چه سریعتر از موانع موجود، رقم زده خواهد شد.
سیدی به وزرای پیشنهادی نیز یادآورشد: استفاده از جوانان خوش فکر دارای نبوغ علمی و فنی، می تواند کارنامه درخشانی را در پایان دوره برایتان ترسیم کند.

منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مراد
    0

    خودشان شایسته نیستند ،،که بخواهند شایسته انتخاب کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها