رئیس صمت شهرستان:

کاهش ۴۵ درصدی سهمیه علت کمبود گازمایع در ایرانشهر است

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کاهش جذب ۵۴ درصدی سهمیه گازمایع توسط شرکت‌های این شهرستان مهمترین دلیل کمبود گاز در منطقه بوده است.

کاهش ۴۵ درصدی سهمیه علت کمبود گازمایع در ایرانشهر است

مهرداد طاهری اظهارداشت: در تیرماه متاسفانه شرکت‌های گاز ایرانشهر فقط ۴۴ درصد سهمیه شهرستان را جذب کرده‌اند که این امر موجب کمبود گاز در منطقه شده است.

وی بیان کرد: عدم جذب ۵۶ درصد سهمیه گاز ایرانشهر از سوی شرکت‌ها باعث کمبود گازمایع شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی ۲ روز آینده این مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: دیروز و امروز ۲ دستگاه کشنده گاز به سیستم حمل و نقل گازمایع شهرستان اضافه شده که این مشکل کمبود برطرف می‌شود.

وی افزود: از ٩ دستگاه کشنده گاز در ایرانشهر پنج دستگاه غیرفعال است که صاحبان آنها باید هر چه سریعتر نسبت به فعال سازی این خودروها اقدام کنند.

طاهری اظهارداشت: هشت ایستگاه توزیع سیلندر گازمایع در ایرانشهر در محله‌های مختلف کار توزیع را بر عهده دارند که از مردم انتظار داریم از حضور در مقابل شرکت‌های گاز خودداری کنند.

ایرانشهر حدود ١٢ سال است که از گاز طبیعی برخوردار است اما متاسفانه به علت پراکندگی روستاها و عدم گاز کشی این مناطق هنوز بعضی از مردم برای تهیه سیلندر گاز دغدغه دارند.

منبع: ایرنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها