تعیین شهردار اصفهان ممکن است سه ماه زمان ببرد/ دیدارهای مردمی مهمترین برنامه شورای شهر آینده اصفهان

عضو منتخب شورای شهر اصفهان عنوان کرد: تعیین شهردار اصفهان یکی از کارهایی است که پس از تحلیف اعضا شورای شهر یک ماه برای آن فرصت می باشد و پس از آن نیز فرآیند تایید صلاحیت و احراز شرایط است که ممکن است تا سه ماه زمان ببرد.

تعیین شهردار اصفهان ممکن است سه ماه زمان ببرد/ دیدارهای مردمی مهمترین برنامه شورای شهر آینده اصفهان

ابوالفضل قربانی درباره انتخاب شهردار اصفهان عنوان کرد: تعیین شهردار یکی از کارهایی است که باید در زمانی که مراسم تحلیف انجام می شود و برای آن یک ماه فرصت است تا شهردار برگزیده به وزارت کشور معرفی شود و پس طی روند قانونی بعد از تایید صلاحیت و احراز شرایط مربوط، شهردار از سوی وزرات کشور معرفی می شود که ممکن است این فرآینده دو تا سه ماه زمان ببرد.
وی درباره چرایی طراحی فرآیندهای برنامه ریزی شده جهت انتخاب شهردار در اصفهان گفت: فرایند طراحی شده برای گرفتن نقطه نظرات و ویژگی های شهردار اصفهان می باشد اما نافی وظیفه و مسئولیت اعضای شورای شهر در تعیین شهردار نیست، منتهی از این جهت است که به عنوان اعضای شورای شهر بدانیم بیشترین شاخص مورد توجه از نظر مردم چه شاخص هایی است این فرآیند حائز اهمیت است.
این عضو شورای شهر درباره شاخص ترین ویژگی های شهردار اصفهان نیز بیان کرد: شهردار اصفهان درعین اینکه در مسئولیت های قبلی خود باید ثابت کرده باشد در قبال مسئولیت جدید می تواند موفق باشد، باید فردی توانمند با شناخت کافی و دارای تخصص لازم در حوزه مدیریت شهری در کنار صداقت و امانت داری باشد.
وی درباره راهکارهای منتخبین شورای ششم اصفهان برای شنیدن حرف مردم نیز خاطرنشان کرد: کمیته های نظارتی در مناطق شهرداری هر هفته برگزار می شود و شورای شهر نیز در هرهفته 3 دیدار مردمی را خواهد داشت که حضور در بین مردم از مهمترین برنامه شورای ششم خواهد بود.
مهمترین برنامه شورای شهر ششم را گفت: پیگیری وضعیت مناطق کم برخودردار، مشکلات زیست محیطی اصفهان و ایجاد شهر هوشمند از جمله برنامه های کلیدی و مهم در بدو آغاز به کار شورای شهر اصفهان خواهد بود.

مشروح این گفتگو را در فایل زیر بشنوید:

منبع: خبر فوری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها