عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان:

نظرات شخصی در انتخاب شهردار اصفهان دخیل نمی شود

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایجاد فرآیندی متفاوت نسبت به دوره های قبل جهت انتخاب شهردار اصفهان گفت: نظرات شخصی اعضا شورای شهر در انتخاب شهردار دخیل نیست و شهردار طبق فرآیندی با نظر مردم انتخاب می شود.

نظرات شخصی در انتخاب شهردار اصفهان دخیل نمی شود

حجت الاسلام منوچهر مهروی پور درباره فرآیند انتخاب شهردار عنوان کرد: دربازه آغاز به کار غیررسمی شورای ششم که قبل از 14 مردادماه است به این جمع بندی رسیدیم تا در فرآیندی در کنار معیارهای قانونی، معیارهایی را نیز برای یک شهردار ایده آل و تراز شهر اصفهان از مردم و نخبگان به دو شیوه مختلف درمختلف خواستار شدیم.

وی در پاسخ به اینکه این فرآیند تا چه میزان مقابل دخالت سلائق و احیانا ارتباطات شخصی اعضا شورای شهر در انتخاب شهردار موثر است، عنوان کرد: شورای شهر و انتخاب شهردار یک موضوع شخصی نیست؛ در این طرح ما به مواردی پرداختیم که ارزش ها و معیارهای یک شهردار اصفهان را از لحاظ رتبه و جایگاه در ایران و جایگاه داشته باشد.

عضو منتخب شورای شهر اصفهان در ادامه فزود: صلاحیت دینی، انقلابی بودن، کفایت مدیریتی، جهادی و جوان بودن از مهمترین شاخصه های شهردار اصفهان خواهد بود.

وی در ادامه مهترین کار شورای شهر را پس از انتخاب شهردار بررسی وضعیت موجود شهر خواند و خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت شهر نیز هم به صورت موردی و هم به صورت کمیته های نظارتی در سطح محلات در دستور کار شورای ششم قرار خواهد داشت.

مشروح این گفتگو را در فایل زیر بشنوید:

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها