جمع آوری آرای مردم خراسان شمالی در ۸۰۰ صندوق الکترونیکی

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: آرای مردم این استان در ۸۰۰ صندوق الکترونیکی جمع آوری می شود.

جمع آوری آرای مردم خراسان شمالی در ۸۰۰ صندوق الکترونیکی

امیر براتی با اشاره به اینکه فرآیند انتخابات شورای اسلامی شهر در دو شهرستان بجنورد و شیروان به صورت الکترونیک انجام می شود، اظهارکرد: در مجموع ۲۸۶ شعبه اخذ رای الکترونیک در دو شهرستان مذکور برپا شده است.

وی افزود: شعبه اخذ رای الکترونیکی در بجنورد و ۷۶ شعبه اخذ رای الکترونیکی نیز در شیروان برپا شده است.

براتی در ارتباط با تعدادی صندوق های اخذ رای در شعبات انتخاباتی نیز بیان کرد: ۸۰۰ صندوق اخذ رای الکترونیک در نظر گرفته شده که از این تعداد ۵۰۰ صندوق در بجنورد و ۳۰۰ صندوق نیز در بجنورد مستقر شده است.

وی ادامه داد: تعدادی تعرفه به صورت اضافه در نظر گرفته شده است که در صورت بروز هر مشکل در روند برگزاری انتخابات مکانیزه از آن ها استفاده شود.

گقتنی است هزار و ۱۸۲ شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و هزار و ۲۴۲ شعبه اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی برپا شده است.

در سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۶۷۲ هزار و ۶۵۷ نفر واجد شرایط اخذ رای در این استان هستند.

از این تعداد ۹۹ هزار و ۷۲۶ نفر در شهرستان اسفراین، ۲۳۸ هزار و ۴۹۴ نفر در بجنورد، ۴۵ هزار و ۶۸۳ نفر در شهرستان راز و جرگلان واجد شرایط اخذ رای در انتخابات هستند.

تعداد واجدین شرایط اخذ رای در انتخابات در شهرستان های جاجرم ۲۸ هزار و ۵۴۳ نفر، در شیروان ۱۲۴ هزار و ۲۵نفر، در فاروج ۴۱۲ هزار و ۴۸ نفر، در گرمه ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر و در مانه و سملقان ۷۵ هزار و ۷۵۹ نفر می باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها